Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion
    Sendt: 28 Nov 2015 kl. 10:37
Syntes det er utroligt at folk ikke kan finde ud at sætte bla. fluebindings matrialer på den rigtige site !

Fluegrej site er jo spam-et til med fluebinding Ouch 

Og så lige en sjov en,,,METAL- stænger til fluebinding : http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=160675

LOL
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:00
Gid vi alle var så total fejlfrie som dig Carsten
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:07

Næten feljfri Thumbs Up

Hvis det så bare var en enkel fejl, men over 20 vare som er det forkerte sted og det så ikke er først gang, da syntes jeg da godt at man kunne se sig lidt for inden man sætter sine ting på auktion Wink
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:10
Du skulle måske bare trykke på Johns navn og sende ham en mail i stedet for at råbe op i en tråd
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:11
Ja, det er jo langt fra kun "Fluegrej" rubrikken, men ærligt talt, har næsten opgivet auktionssiden, det er jo mere eller mindre blevet en handelsplads/ udstillingsvindue for de samme 3-4 "butikker" ? Unhappy
Måske man kunne begrænse sig til max. 20 annoncer ad gangen i stedet for +100 ? Embarrassed
Til top
lars holst Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laho

Tilmeldt:: 17 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laho Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:17
og sjovt nok
Waddington shanks, er faktisk til at binde lakse fluer på.
så måske du lige skal udvide, din viden en smule   
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:18
Citat: pip_ser

Du skulle måske bare trykke på Johns navn og sende ham en mail i stedet for at råbe op i en tråd


 

Han er jo ikke den eneste det sker/ er sket for  Confused

Derfor et lille opråb til alle som bruger siderne Wink





Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:19
Det er da en god pris på de waddington Shanks...

Super
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:20
Jeg er da glad for, at det ikke kun er mig der kan blive lidt 'træt' af forkert placerede auktioner. Der er også nogle gange fluer under fluegrej, og blink, spinnere osv. under spinnegrej -hvis man bare lige bruger 0,5 sekund mere på at kigge på oversigten, kunne man jo hurtigt opdage, at der er en kategori for både bindematerialer, fluer og endegrej..
Ja jeg ved også godt, at det er i småtingsafdelingen, men derfor kan det sgu godt irriterer 😁 ( 😉 ) 
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:24
Citat: laho

og sjovt nok
Waddington shanks, er faktisk til at binde lakse fluer på.
så måske du lige skal udvide, din viden en smule   

Hvis du læser det rigtigt, var det ordret metal-stænger = Waddington shanks som jeg syntes var  sjovt  Shocked

Og høre derfor ikke til under fluegrej men under fluebinding, som du selv skriver de skal bruges til Wink


Redigeret af carsten o - 28 Nov 2015 kl. 11:35
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:27
Lars Holst hvis det er mig der skulle udvide min min viden en smule så har jeg undervist i fluebinding Lad være med at være bedrevidende dem er der nok af herinde
Til top
lars holst Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laho

Tilmeldt:: 17 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laho Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:55



Hvis du læser det rigtigt, var det ordret metal-stænger = Waddington shanks som jeg syntes var sjovt Shocked




Og høre derfor ikke til under fluegrej men under fluebinding, som du selv skriver de skal bruges til Wink


sjovt nok er det nu også der at, jeg finder dem
Til top
lars holst Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laho

Tilmeldt:: 17 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laho Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 11:56
Lars Holst hvis det er mig der skulle udvide min min viden en smule så har jeg undervist i fluebinding Lad være med at være bedrevidende dem er der nok af herinde

Nu var det ikke minded på dig, men sjovt nok.
Jeg ser da frem til en lektion, fra en underviser, så du er da velkommen til at kigge forbi en dag.
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 12:12
GAB........ at i dog kan blive ved

SmileN
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 12:16
Vi kan alle lave fejl, men så længe at ejeren af sitet kun ser 123nu som en ren pengemaskine, så sejler det bare derud af, og så længe der er div grejbutikker der vil betale for reklamer, så bekymre Lars sig overhovedet ikke en skid om hvordan det hele køre! Det vil ikke kræve meget tid af ham, at placere auktioner de rigtige steder etc, men manden er kold i r.....
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2015 kl. 12:39
Danny
Kan du ikke lide lugen af fisk på 123nu, så find et andet sted at smid din snøre i vandet.
Hvis du skulle betale for at være på 123nu ville det være i orden at komme med konstruktiv kritik også af andre bruger og deres manglende evner til at beskrive og placere en vare korrekt, men ellers vær dog ligeglad!!
Sure opstød og brok er der så ment nok af, det er nemlig så nemt!!

SmileN
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2015 kl. 13:17
må man godt smide en brødrister ind under bortgives ( ironi kan forekomme)
har da selv kommet til at sætte ind de forkerte steder, er ikke fejlfri.
vh
Migger
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2015 kl. 13:37
de samme 3-4 butikker, der er jeg sgu ikke medShocked
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2015 kl. 18:00
Citat: damkjaer

de samme 3-4 butikker, der er jeg sgu ikke medShocked

Mon ikke det med "butikker", skal læse som personer! 

Jeg er også en af dem, der synes de samme 3-4 stykker spammer auktion/handelssidenThumbs Down 
Mvh
Henning
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Nov 2015 kl. 20:07
tak for det henning, der faldt femørenClap
Til top
john jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
johnasnæs

Tilmeldt:: 02 Nov 2010
Geografisk: vipperød
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johnasnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2015 kl. 10:19
Nu må jeg vist hellere reagere på alle de indlæg som i har brugt tid på at skrive.
Jeg bruger også meget tid på at lave mine mange annoncer på 123.nu., - der er vist ikke noget maksimum i forhold til antallet af disse. Jeg kender beklageligvis ikke altid varens rigtige navn og evner ikke altid at placere auktionen under den rette rubrik. Det underkender jeg ikke, kan være irriterende, men det er absolut ikke min menig at spamme nogen. Jeg gør selvfølgelig det bedste jeg kan, - erkender der er brug for forbedringer. Heldigvis har jeg et par gange modtaget nogle mails fra nogle rare brugere af 123.nu som har opfordret mig til at omplacere en bestemt auktion, - tak for det. Det har i flere tilfældet betydet at varen er blevet solgt og det kan jeg jo ikke klage på. Jeg er i det hele taget glad for alle de mange folk som byder på mine auktioner, - også tak for det.
Summa summarum så vil jeg til stadighed prøve at gøre mit bedste. Knæk og bræk til jer derude og rigtig god (h)jul.

De venligste hilsner fra John Asnæs
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres