Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATT: John Asnæs Jensen

 Besvar Besvar
Forfatter
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ATT: John Asnæs Jensen
    Sendt: 07 Dec 2015 kl. 21:00
Et surt opstød herfra, men helt ærligt.

Skal du absolut spamme auktionssiderne ved at sætte en hel grejbutik til salg herinde, hvilket du nok har aftalt med Lars Aagaard, at du gerne må som privatperson, kan du så i det mindste ikke indrykke tingene i de rigtige kategorier. 

Hold op hvor er det irriterende at fluegrej, fluebinding osv osv er rodet sammen.Dead


Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 21:45
Hej Jan

Svært uheldigt, at du ikke fik placeret dit indlæg rette sted, har jo ikke så fandens meget med lystfiskeri at gøre...Wink
Til top
john jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
johnasnæs

Tilmeldt:: 02 Nov 2010
Geografisk: vipperød
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johnasnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 22:07
Hej Jan.

Jeg har læst dit indlæg og vil forsøge at rykke mine annoncer ind under de rigtige kategorier. Jeg gør mit bedste og er naturligvis ikke ude på at irritere nogen.
Til din orientering har jeg solgt min grejbutik så jeg indrykker auktioner herinde ligesom andre privatpersoner. Jeg har som du også nævnte fået oplyst af Jeanette at der ikke er noget max på antallet af annoncer.
Knæk og bræk



Til top
Jørgen Rohde Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trutta Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2006
Geografisk: Horsens / Vejle fjorde & østjyllands kyster
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trutta Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2015 kl. 23:04
Hej Jan.

Jeg har læst dit indlæg og vil forsøge at rykke mine annoncer ind under de rigtige kategorier. Jeg gør mit bedste og er naturligvis ikke ude på at irritere nogen.
Til din orientering har jeg solgt min grejbutik så jeg indrykker auktioner herinde ligesom andre privatpersoner. Jeg har som du også nævnte fået oplyst af Jeanette at der ikke er noget max på antallet af annoncer.
Knæk og bræk #

Vel talt John  Thumbs Up
 
Kan bestemt heller ikke se noget galt i antal af annoncer (okay de skal nok ligges lidt bedre ind)
 
Personligt syntes jeg, at det er væsentlig mere irriterende at se side op og side ned med de samme nylon forfang uge efter uge – Men det er selvfølgelig bare min mening.! Wink
 
Knæk & Bræk
Jørgen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2015 kl. 04:03
Hej John

Man kan godt ændre tekst og placering af auktioner så længe der ikke er budt på en auktion.  Ganske nemt...

login på din profil på 123nu - 

- se dine indtastninger

- auktioner

- klik så på hver enkelt auktion hvor der står ret... 

ret tekst og placering  - gem dette

Nu skulle auktionen gerne ligge under rette kategori 
forsæt med atte de auktioner du vil fytte på rette plads.

alle er(måske) tilfredse... 

/J
Til top
john jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
johnasnæs

Tilmeldt:: 02 Nov 2010
Geografisk: vipperød
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johnasnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2015 kl. 06:16
Hej Jørgen.

Tak for dine kommentarer og din hjælpsomhed. 
Jeg har forsøgt at rette nogen af mine annoncer, men støder desværre ind i at jeg ikke kan kategorisere bindegrej når jeg skal rette det, muligheden er der simpelthen ikke. Det er tilsyneladende kun muligt at kategorisere bindegrej når jeg opretter en annoncen. Kender du eventuelt et fif til at rette det? På forhånd tak for hjælpen.

Knæk og bræk
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2015 kl. 07:14
John jensen, hvis du har haft en grejbutik og ikke kan placere dine restvarer de rigtige steder, må jeg virklig undres!!!!
Masser af dine auktioner er placeret flere steder med samme vare.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rene J. Avatar

Tilmeldt:: 25 Nov 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene J. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2015 kl. 08:09
Jeg må også tilslutte mig, at det er lidt træls. Der kan f.eks være fyldt op med spinnere i "medegrej" osv.
Det virker som om, der slet ikke bliver kigget kategori, men bare smidt op.
Det er da et irritationsmoment, når så mange ting, ligger helt forkert.
Håber at det bliver bedre i fremtiden.
Glædelig jul herfra.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2015 kl. 09:44
Citat: johnasnæs

Hej Jørgen.

Tak for dine kommentarer og din hjælpsomhed. 
Jeg har forsøgt at rette nogen af mine annoncer, men støder desværre ind i at jeg ikke kan kategorisere bindegrej når jeg skal rette det, muligheden er der simpelthen ikke. Det er tilsyneladende kun muligt at kategorisere bindegrej når jeg opretter en annoncen. Kender du eventuelt et fif til at rette det? På forhånd tak for hjælpen.

Knæk og bræk

Hej John.
Du kan jo bare slette de fejlplacerede annoncer/auktioner, og derefter oprette nye de rigtige steder, - det skulle jo ikke betyde noget, med det par annoncer/auktioner du har løbende. Wink


Redigeret af Henning - 08 Dec 2015 kl. 09:45
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2015 kl. 11:18
Du kan slette de auktioner der ikke er budt på og oprette dem igen i de rette kategorier
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2015 kl. 16:10
Citat: johnasnæs

Hej Jan.

Jeg har læst dit indlæg og vil forsøge at rykke mine annoncer ind under de rigtige kategorier. Jeg gør mit bedste og er naturligvis ikke ude på at irritere nogen.
Til din orientering har jeg solgt min grejbutik så jeg indrykker auktioner herinde ligesom andre privatpersoner. Jeg har som du også nævnte fået oplyst af Jeanette at der ikke er noget max på antallet af annoncer.
Knæk og bræk



Hej John. Helt ok med antallet af annoncer, så længe de er private, de bliver bare vældig irriterende, når de ligger de forkerte steder og derved drukner de øvrige annoncer. Håber du kan få dem rettet eller gøre det bedre næste gang, men ellers tak for svaret. Smile

Mvh
Jan 
Til top
john jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
johnasnæs

Tilmeldt:: 02 Nov 2010
Geografisk: vipperød
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johnasnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2015 kl. 17:35
hej lundberg i korsør ??  er der nogen der har telfon nr på lundberg i korsør , der er en auktion, der er stoppet, som jeg gerne vil købe ,håber at der er nogen der kan hjælpe her vh john asnæs jensen i holbæk telf 20702905
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2015 kl. 19:31
Hej John

Kunne det være Michael Lundberg fra Korsør du søger ?

Så kan du bare gå ind på krak, der er hans nr Wink


iøvrigt lige lidt ros til dig, du er ved at have styr på at få dine ting på auktionen på rette sites  Thumbs Up




Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2015 kl. 21:04
Nej 'Lundberg' er formanden for Korsør Lystfiskerforening - Flemming Lundberg - som ligeledes er nem at finde nummeret på
mvh
Heinz
Til top
john jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
johnasnæs

Tilmeldt:: 02 Nov 2010
Geografisk: vipperød
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johnasnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2015 kl. 19:20
Tak for hjælpen begge to. Jeg har fået kontakt til Flemming Lundberg. God jul til jer
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres