Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lawson atlantik salmon serien

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lawson atlantik salmon serien
    Sendt: 02 Jan 2016 kl. 17:59
Findes denne stang serie i nogen som helst sjællandsk grej butik?

Har brug for at gramse lidt og se om det er noget for mig, men
eneste forhandler jeg kan finde er i Jylland eller udlands, så hvis der skulle være en som ved noget, så ville det bare være super !

Vh Nikolaj
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2016 kl. 20:16
De er desværre svære at opdrive herhjemme, jeg har en 12" Norwegian i samme serie af laksestænger. Atlantik stangen kender jeg flere der fisker med, det er stort den samme hel aktion, ens for begge stænger er at de føltes meget lette og er fantastiske at fighte og udtrætte en storlaks med.

Håber du finder en du kan få i hånden, det er rigtige laksestænger.




Redigeret af fiskefreak - 02 Jan 2016 kl. 20:20
Venligst
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2016 kl. 21:34
Hej Claus og tak for dit svar.

Hvordan er din fornemmelse af klingen og den angivende kastevægt, tænker nemlig at købe en trigger stang i f.eks i 12 fod og 70 gr, kan klingen godt tåle at man overstiger kastevægten lidt, uden at den bliver total slasket?
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2016 kl. 11:37
Hej jeg tror du skal prøve at ring rundt til nogle grejhandler, jeg kender flere som har dem men du kan ikke se det på deres side, der viser de som regel kun de stænger folk tror er bedst, feks. Korsholm har dem, jeg har selv en 11 fods Novegin det er en fantastisk laksestang, den har en kastevægt på 15-55 g. jeg føler ikke der er noget den ikke kan klare, fantastisk til fighte med pt. største laks 12 kg. jeg har brugt den i Sverige i meget stærk strøm hvor vi fiskede med 80 g. lod på spin fluen, følte ikke at de bragte den ud af balance, det er en stang som jeg er helt sikker  på du vil blive glad for, desforuden så er den rigtig pænt lavet både på kork og bevikling på øjer.
så kun ros herfra.

hilsen Peder
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2016 kl. 11:47
Hej Nikolaj

Absolut, jeg kaster op til 120 gr, Det klart den arbejder noget dybere, men den kan fint tage det, 70 - 80 gr mærker man ikke.

Til sommerfiskeri og med de helt lette søkke eller blysnor er der heller ikke problemer, på trods af at det er en kraftig stang er de som nævnt meget lette og små hug mærkes nemt,

Venligst
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2016 kl. 13:46
Tak for jeres svar, lyder alt sammen godt - det som i fremhæver er netop lige hvad jeg søger, så jeg må hive fat en butik som kan bestille den hjem eller købe den online via Norge.
Til top
Michael Godske Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael G.

Tilmeldt:: 15 Jul 2008
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael G. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2016 kl. 14:36
Hej Nickolai

Jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget.

Almas i Aalborg har en Norweigian 11 fod med trigger 15-55 gram, nedsat pris fra 2100Kr. til 1199Kr.

Mvh. Michael G. Jensen
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2016 kl. 17:16
Ring til Frank hos 2Biz, www.2biz.dk, eller send dem en besked på Facebook https://www.facebook.com/2Biz.dk

Det er 2biz der har Lawson og Xstream mærkerne.

De kan selv sagt svare på hvilke forhandlere der burde have nogle. 


Redigeret af arntc - 03 Jan 2016 kl. 17:17
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2016 kl. 22:10
Jeg går lige i tænkeboks.. Tak for svar alle sammen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres