Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hyld en lodsejer

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hyld en lodsejer
    Sendt: 06 Jan 2016 kl. 21:50
Jeg personligt syntes vi er noget langt med Bevar de forhadte vandløb, men jeg syntes måske vi også burde lave lidt modvægt, og hylde alle de landmænd der samarbejder og bidrager til restaurering af vore vandløb, det mener jeg vi skylder og at vi ikke får det til at fremstå som en hetzs mod dem alle. Jeg, kunne forstille mig en facebook side hvor de blev hyldet, eller en side med en lang liste i sportsfiskeren hvor lystfisker nominere lodsejere til titlen året lodsejer, evt i offentlig avis eller lignede. Parameteret bør være samarbejde, og ikke dyreetik eller økologiske ditto, selvom det selvfølgelig også er noget de fleste af os vægter højt. Dette var så bare nogle tanker jeg havde brug for at lufte, men måske der er andre der har tænkt det samme, eller har bedre ideer.


Redigeret af limfjord - 06 Jan 2016 kl. 21:53
Til top
Frederik Lorentzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Phredz Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 254
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Phredz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2016 kl. 21:57
Det er en god idé, men hvem er de lodsejere, har vi kontakten til dem og vil de overhovedet stå frem eller bliver de "skruebrækkere" i branchen?
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jan 2016 kl. 22:12
Det ved alle de foreninger, der dagligt samarbejder med de her lodsejer, kan da ikke se hvorfor de skulle blive skruebrækkere, det er vel bondens eget valg hvordan han vælger at forvalte hans jorde.
Til top
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2016 kl. 13:26
Her er et eksempel fra mit hjemmevandløb....

http://aoh.dk/artikel/landm%C3%A6nd-forbedrer-milj%C3%B8et
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2016 kl. 15:39
Lige nøjagtig sådanne eksempler jeg tænker på, ved godt det nævnes i "Bevar de forhadte vandløb", men syntes det positive budskab drukner i den massive strøm af info, i gruppen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres