Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

epoxy til wobblere, giv et tip

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: epoxy til wobblere, giv et tip
    Sendt: 06 Feb 2016 kl. 20:28
hej rødder. jeg bruger ofte vinteren til opfinde nye superspinneagn, både spinnere, blink og wobblere.
det er herligt mens man sidder og nørkler på noget der helt sikkert bliver godtBig smile - at jeg så grundlæggende fanger min fisk på det jeg plejer at bruge, er noget helt andet, og en helt anden sæson.

nå, men når jeg har boret, trukket wire, pudset, og malet, så skal superwobleren jo have den sidste coating med GLASKLAR EPOXY -  og det er her det kniver...
Jeg bruger en tokomponent, to flasker, jeg mener der står floor på pakken. og jeg spænder hele skidtet op i min lille karrusel, så intet punkt på wobleren kan stå og samle "dråber" "løbere".
men epoxyen, som ikke decideret løber nogen steder, samler sig i små"bunker" hist og pist -  så det der glasklare jævne look, (som jeg kan se med de dygtige woblersnedkere på youtube) er vi meget langt fra.
det er tynde lag -  det er tur i karrusel i fem timer mindst.
gør jeg noget galt, eller er der en særlig epoxy, der fordeler sig jævnt og ikke i småklumper.
giv mig et tip, er der en særlig smart epoxy til woblere, og hvor kan man købe den?

mvh hcg
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2016 kl. 20:35
Hej
Det lyder som om du ikke røre epoxyen godt nok samme, så den den hårder uens. Hvis ekoxyen ikke er tyd nok, kan ganske lidt sprit hjælpe på dette.

Du ved god at epoxy bliver brunt og kedeligt med tiden? Noget med epoxy ikke tåler sollys, så din epoxy vedvare ikke med at være glasklar!!
jeg har for en del år siden lavet træwobler, de blev dyppet i 5x skibslag, med let slibning mellem lagene, såfremt der var ujævnheder i lakken. 

SmileN
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2016 kl. 20:58
hej nicolai.

tak for tippet, jeg synes ellers jeg rører og rører, men det er da forsøget værd at røre noget mere.

meen altså, når man rører det sammen i et lille glas, og så pensler og pensler og pensler, så tror jeg egentlig at epoxyen er ret godt blandet.
men jeg prøver.

for tiden laver jeg nogen helt specielle woblere hvor den uens overflade skaber vibrationer i vandet, som trækker fisk tilWink - men særligt kønt er det nu ikke.


næh jeg tror ikke moderne epoxy bliver brunt, og mine woblere dør sjældent af alderdom.

mvh hcg


Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2016 kl. 21:03
Hej Hans.

Jeg kan følge hele dit oplæg med epoxy, og jeg skrottet det, da det giver problemer med farven, grundet sollys, men der findes noget epoxy, som ikke blegner, men det har absolut en pris, som slet ikke passer til hjemmelavet grej, det alt for dyrt.

Jeg har lavet grej siden 1960, og har prøvet mange ting, som finish på mine endegrejer. Det har også ført til, at jeg igennem 35 år lavede endegrejet professonelt, og da var epoxy bare for dyrt, og vi valgte ganske enkelt vandbaseret gulvlakker i stedet, og noget af endegrejet har, trods flittig brug, holdt glansen i mere end 15 år.

Vis du overvejer, at kontakte en af landets bedste grejmager, nemlig Per Johannsen fra Års, så er jeg sikker på, at du vil overveje at droppe epoxy, og fået virkeligt godt resultat.

Per Johannsens mail kan findes i vores medlems kartotek her på 123nu, ham ville jeg lige høre hvad der super godt at bruge af lak, som slut finis.

Per Johannsen har flere forrygende gode vidios på YouTUbe, som viser hans usædvanlige flotte woblere, og hvordan de laves. At hans wobler fanger ud over det sædvanlige, er en anden snak

Mvh
P.K.









Redigeret af PK - 06 Feb 2016 kl. 21:04
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2016 kl. 22:02
Hej Per.

nix, jeg mener ikke de moderne epoxycoatings bliver brune/gullige længere.

(og der er iøvrigt ikke meget af mit grej der dør af alderdom).

de dygtige folk jeg sidder og savler over bruger epoxy, og det lader til at Evotex lite er det foretrukne, ER DER NOGEN DER KENDER DET?

her er en dygtig håndværker fra england:

https://www.youtube.com/watch?v=-BUnMknAAf4

her er virkelig vild mand der arbejder med bladguld:

https://www.youtube.com/watch?v=IT0qG2n-2x8

og her er der en japaner (eller koreaner):

en proff, kan man vist rolig sige:

https://www.youtube.com/watch?v=TB5dml_9aJM

de fleste af de her gutter laver de rene kunstværker -  og det er ikke sikkert at fiskene rigtig forstår at værdsætte det - må man formode.

mine forsøg ligner ikke kunstværker (eller meget syrede værker). måske kan fiskene lide det?

mvh hcg
Til top
Ulrich Frølich Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ufl

Tilmeldt:: 23 Aug 2008
Geografisk: Lemvig
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ufl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2016 kl. 22:20
Hej 
Man kan også bruge propionat, som er hård klar plast hvis du gerne vil lave die egne blandinger og selv eksperimentere lidt....
Det er plast fra gamle cd cover, hårde klar plastbokse, bestik i klar plast, kroge til bruseforhæng osv.
Brug et stort lufttæt glas og hæld acetone over, det tager nogle dage inden der bliver til en lak. Dem som jeg har fået råd fra bruger typisk to blandinger, en tynd og en tyk.
Først bliver den tynde brugt, da den bedre trækker ind i de små revner osv, den får typisk 1-3 dyp af den tynde og så 1-3 dyp af den tykke, propionaten skal tørre imellem hver dyp, det tager en time ved 20 grader. 
Acetone er meget giftig, så der skal være i et ventileret sted, evt med kulfilter maske da acetone koster hjerneceller....
Har købt noget CW epoxy, men har ikke prøvet det endnu, da woblerne er på stand-by for tiden.
Et andet godt råd til træ er rødel, da det ikke suger vand og samtidig har en god vægtfylde og det er et hårdt stykke træ som tåler rigtig meget sammenlignet med balsa og abachi....

Ulrich
Til top
Ulrich Frølich Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ufl

Tilmeldt:: 23 Aug 2008
Geografisk: Lemvig
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ufl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2016 kl. 22:26
Mange Nordmænd og Finner bruger noget der hedder LV1, det kan vist købes i Sverige, men det kan vist ikke længere sendes pga sikkerhed, så de køre over og køber det, der er virkelig mange dygtige wobler byggere i Norge og Finland, kunst på meget højt plan, så du kan søge den vej

Ulrich
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2016 kl. 09:27
Hej Ulrich.

tak for dine tips, det lyder som en ret alvorlig sag med plasten.

rødel ? tja måske, i forhold til det træ jeg ellers bruger er det faktisk ikke særlig hårdt -  og måske netop derfor ret nemt at forme woblere i. Jeg har masser af rødel, det skal prøves.
for tiden bruger jeg asketræ, det har også lukkede cellevægge -  imodsætning til bøg der kan suge vand altid. og så har jeg brugt en del "courbarill" en hård rødlig tropisk træsort der bestemt heller ikke suger vand. begge er lige hård nok til at man kan arbejde med kniv eller lignende). så det meste formning foregår på båndsav og med slibemaskine.
begge er også ret grovporede, hvilket gør at åretegningen træder igennem på wobleren, det ser lidt rustikt ud, og det kan undgås ved at man "grunder" (udfylder porerne) med epoxy inden man starter maleprocessen.

mvh hcg
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2016 kl. 14:28
Hej Ulrick
Liberon Bistrot Lak er en farveløs, enkomponent uretanalkydlak som beskytter og bevarer alle typer af træ. Specielt velegnet til bordoverflader, køkken etc. som udsættes for meget slitage. Vaskbart, slidstærkt og varmeresistent...

Det er den som jeg bruger , og der har aldrig været problemer

Kan købes hos sløjddetaljer.dk

Mvh Christian
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2016 kl. 15:05
Hvad med stang lak? Glasklar, fleksibel og slidstærk...
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2016 kl. 21:33
Hej Hans
Jeg bruger envirotex lite til hjemmelavede poppere og stickbaits efter GT.

Efter tre år er der ingen misfarvninger at se, men de bliver også opbevaret uden lys.

E-tex har det med at samle sig ujævnt, hvis emnet er ujævnt - og det lyder det til, at dine super wobblere er :)

For at minimere problemet kan du slibe (vådt) efter hvert lag - og selvfølgelig især hvor det hober sig op. Slibningen gør endvidere epoxyen ENDNU stærkere.

Pøj pøj. 

Mvh. Peter
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2016 kl. 13:16
Hej Hans


Jeg laver lidt jerkbaits og tailbats i bøg, bruger en tokomponent epoxy fra lureparts.nl den hedder envirotex, har ikke oplevet at den gulner, den løber perfekt sammen (hvis man da ikke putter for meget på ;-))
 Ved at der er mange svenske agnsnedkere der anvender fyr.Og bruger en 2 komponent der hedder C&W, mange af de svenske baits er rene kunstværker og samleobjekter, så jeg tænker at de er lysægte og ikke gulner.

bedste hilsner fra Peder Zeuthen


Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2016 kl. 16:50
hej Peter og Peder.

tak for info. jeg må i byen efter e-tex.

nul Peter, mine woblere er ikke ujævne -før jeg kommer min klumpeepoxy på.

men jeg prøver lige lidt slibeøvelser, så ser vi.

har i checket mine links?  (der er mange dygtige folk rundt om i verden, må man sige)

mvh hcg
Til top
Per Johannsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pj62

Tilmeldt:: 07 Jan 2011
Geografisk: Aars
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pj62 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2016 kl. 19:19
Hej Hans
Det med slutfinish på Woblere er meget et spørgsmål om både temperament og setup. Da jeg startede I 2011 med at lave woblere prøvede jeg først en 1 component polyurethane skibslak. Den fungerede rimeligt godt, men da jeg også beklæder med stof, gav det nogen problemer med laaang tørring. Så prøvede jeg polyprobionaten. Den er rigtig god, men den er meget følsom over for fugt (giver hvid overflade som kan fjernes ved at dyppe I acetone) da jeg arbejder I et skur uden varme var det et stort problem især forår og efterår. Ledte efter en god og "have råd til" epoxy og faldt over biltemas 2 komponent polyurethanlak (art nr. 30-553)+ Fortynder der til (art nr. 30-558)Den har jeg kørt med siden. Der står den ikke kan gå sammen med andre malinger, men jeg burger vand baseret I airbrush og har ikke mødt nogen materialer (og jeg bruger næsten alt) der ikke dur endnu. Når jeg køber nyt hælder jeg hærderen over I et rengjort champignon glas og sætter en pose over låget med stram elastic. Da jeg havde en hærder der blev hård I bøtten. Lakken er ret tynd og skal have karusel for at det dur. Jeg har bygget en varmekasse med udsugning. Første lag må gerne være fortyndet,så der evnt. kan slippe luft ud af træet. Ellers kan der komme en lille bobble, som dog kan fjernes forsigtigt. Der skal nok 3 til 4 gode lag på. Gerne en mellem slib for at styrke. En god ting er penslen (ART stikpensel fra jem&fix lidt grov, men godt med lak på så det drypper lidt af før man hænger op) og den lille plastic bøtte jeg burger rengøres nemt I fortynderen. Et tips til ophæng af Woblerne er at den hænger skrå I en vinkel på ca. 15-20 grader fra for til bag, så den ikke bare roterer om sin egen akse, men lakken også løber fra for til bag I samme omgang. Det gør at lakken ikke samler sig I klumper. Min rotator som er fra en micro ovn kører ca 3-5 omdr/minut Håber du og evnt. andre kan bruge noget af det her og finder en løsning mvh. P.J.
ps. Hvis der er nogen som vil se en masse flotte woblere og få en masse info, så prøv lige at søge på lure lovers.com det er en Australsk hjemme side som jeg er medlem af med et kæmpe potientale ud I wobbler fremstilling. Man kan sagtens være anomym og surfe der

Redigeret af pj62 - 08 Feb 2016 kl. 19:40
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2016 kl. 08:30
Jeg vil også anbefale at du bruger stanglak.
Jeg bruger selv denne her: http://voodoorods.com/t/diamond-ii-epoxy

Ellers kan 2-komponent spraylak også sagtens bruges.

Det vigtigste at huske, er at epoxy og epoxylak, først hærder ved minimum 15 grader.
Så hvis du står i et koldt værksted, vil det aldrig hærde.
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2016 kl. 07:53
Hej Per.

Tak for tippet med Lurelovers. her er der faktisk virkeligt mange tips, også omkring epoxy (E-tex) og andet.
også mange fine fotos af meget forskellige woblere, fra hele verden.

mvh hcg
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2016 kl. 12:23
Hej igen Hans

Ja der er nogle ret fine agnbyggere rundt omkring.... jfr dine links
C&W skulle indeholde færrer giftstoffer end de andre epoxyer, så det er måske værd at kigge den vej

Peder
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 11:58
Hej Hans

Faldt lige over denne her side

http://www.mt-lures.de/workshops.html

mvh Peder

Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 20:10
Hej Peder.

tak for tippet, herlig og med (tysk) grundighed.  det er nok en af de mest anvendelige sider jeg har set.
(faktisk er han ret nem at forstå, selvom det tyske er lidt glemt)

Nogen af de her snedkere er sgu så gode at man selv overvejer at holde op -  men hvad jeg kan jo lade være med at vise mine dimser på nettet.

tak igen.

er der flere tip?

mvh hcg
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2016 kl. 20:32
Nu bliver jeg nysgerrig, hvor viser du dine hjemmelavede dimser??

/J
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 13:31
Jeg er ret sikker på at fiskene er ligeglade Hans, og det er bare en stor tilfredstillelse at fange fisk på hjemmelavede agn, noget fluefiskerne jo kan snakke med om.
Men vil da meget gerne se hvad du roder med, hvis du en dag tager mod til at vise dem frem.

hilsner fra Peder


Til top
Per Johannsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pj62

Tilmeldt:: 07 Jan 2011
Geografisk: Aars
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pj62 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 18:23
Jeg vil give Peder fuldstændig ret i at det er tilfredsstillelsen ved at fange på hjemme gjort grej der tæller. Jeg kan bestemt ikke hamle op med de kunstværker" der bliver lavet rundt omkring, men kan lave woblere og blink der fanger. det er essensen I det hele.
HUSK FISKENE ER IKKE KUNST KRITIKERE   
DEN TITTEL LADER DE OS OM AT HAVE I FRED
ps. Jeg vil da også meget gerne se dine kreationer Hans
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2016 kl. 20:22
hej rødder

jeg har bestemt ingen planer om at vise mine dimser frem. 
Meeeen hvis mine nye tobiser (af epokegørende design, om jeg må sige) bliver fine OG fanger en fisk (en fisk er nok).
så måske.

noget helt andet er at det kunne være interessant med et dansk forum for kystwoblere gør det selv. Vi danskere har en ret speciel tilgang til kystwoblere, andre ville kalde dem små stickbaits.
Danske kystwoblere som man rent faktisk kan kaste med er, så vidt jeg ved et dansk(skandinavisk) fænomen.

Jeg har det sådan at jeg ikke gider at kopiere noget der er i forvejen, jeg vil gerne lade mig inspirere lidt - men der skal være en indlysende forskel. der findes jo eksempelvis mange lange runddrejede(eller lign) bagtunge tobisimitationer, dem behøver jeg ikke at lave selv. men en tobis wobler der har en interessant gang og som kan stå vandret i vandet -  det prøver jeg på. ikke fordi det bliver bedre, ikke fordi det bliver billigere - men fordi det er sjovere.

Et lille tip: man kan, i EU, købe de tyske sprayfarver "Montana" Gold, de laver nogen super udgaver i transparente !! farver. de kan give nogen super flotte "tobiser", også når man ikke har en airbrush. søg dem på nettet.

mv hcg
Til top
Per Johannsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pj62

Tilmeldt:: 07 Jan 2011
Geografisk: Aars
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pj62 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2016 kl. 11:10
Ja et forum for gør det selv grej folket kunne være rigtig interessant. Der er efter hvad jeg ved ikke noget af den slags herhjemme og det kræver selvfølgelig at der er en/nogen der vil ligge det arbejde der kræves I det.
På facebook findes der en del gode udenlandske forums og jeg selv har en del offentligt på min profil (per johannsen) Både af Blink og Woblere. Så hvis nogen er interesseret så er I velkommen til at kigge.
Kan jeg give inspiration til nogen er det bare rigtig fint


Knæk & Bræk der ude
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum