Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kolding Fjord is/vand temp.

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyC

Tilmeldt:: 01 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kolding Fjord is/vand temp.
    Sendt: 19 Feb 2016 kl. 21:58
Hejsa.

Er der nogen herinde som ved om vandet er stift, hvilken temperatur det har eller endnu bedre om der er nogle HØ at opstøve i denne uendelige lange vinter?

MVH
Tommy
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2016 kl. 09:06
Jeg fangede en på 3,5 kg ikke så langt ude af fjorden i onsdags, og jeg tror ikke, der er kommet mere is siden. Men tag en tur ud og kig
Til top
Tommy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyC

Tilmeldt:: 01 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Feb 2016 kl. 09:13
Det lyder til at være en god fisk:-) Mange tak for info omkring is - lidt træls at køre den 'lange' vej hvis vandet er stift eller alt for koldt for havørrederne.
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2016 kl. 13:35
Hej, seneste nyt fra Kolding Fjord

Jeg stod på altanen og kikkede ud over stykket imellem de 2 "broer" for enden af Lyshøj Allé og troede dårligt egne øjne. Jeg så noget vende i overfladen, nogenlunde midtvejs imellem broerne og et stykke ude. Indenfor kastelængde, men der skal nok vades også kastes fra muslingebankerne skrådt ind mod byen.
Jeg fandt grejet frem og skulle så lige have et ekstra kik, bare for at se at der allerede stod en og fiskede og en anden var i kø - Cést la vie - de må også have K&B
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum