Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy fangstrapport side - feedback

 Besvar Besvar
Forfatter
Fishnote Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BilalW Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2016
Status: Offline
Beskeder: 6
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny fangstrapport side - feedback
    Sendt: 22 Feb 2016 kl. 09:01
Hej alle,

https://www.fishnote.com er åbnet op for offentligheden og vi håber nu på lidt feedback fra Jer lystfiskere.

Vi arbejder hårdt på at det ikke blot skal være endnu et fangstrapport sted, men vil lytte præcis til Jeres ønsker og behov.

Der er allerede lækre features med automatisk indhentning af vejrdata, statistikker og fuld facebook integration.

Under udvikling er information om vandstand samt at systemet kan gøre dig opmærksom på når forholdene igen nærmer sig tidligere forhold hvor du har haft success.

Ønsker til features og feedback modtages med kyshånd og vi lytter, som sagt til Jeres ønsker da vi ikke er økonomisk afhængige men gør det pga. vores egen passion til fiskeri!


Redigeret af BilalW - 23 Feb 2016 kl. 15:41
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2016 kl. 11:37
jeg har kun et kritikpunkt .. det er at jeg SKAL logge ind, for at komme videre. Det vil sige at jeg kan ikke se hvad dette ellers sikkert fine initiativ går ud på.

For mit vedkommende, kommer jeg ikke til at bruge en side, medmindre jeg ved hvad jeg går ind til .. og det har jeg ikke rigtig nogen ide om, ud fra den forside jeg kommer til.

Som udgangspunkt så giv folk et incitament til at gå derind, og når i bliver ligeså store som facebook, så kan i tvinge folk til at oprette et login, inden de kan gå videre .. 
Til top
Fishnote Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BilalW Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2016
Status: Offline
Beskeder: 6
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2016 kl. 12:13
Først og fremmest tak for dit input:)

Vi er ganske enige i dit synspunkt!
Vi er ved at implementere "private" rapporter og når den del er på plads vil vi kigge på hvordan vi kan 
åbne lidt mere op.
Vi vil gerne have private rapporter på plads først, så vores brugere ikke ender på google hvis de ikke ønsker dette.
På nuværende tidspunkt kan man kun gøre sit fiskespot privat, men det er gået op for os at dette ikke er tilstrækkeligt for nogle brugere.


Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2016 kl. 14:28
Tråden er åben igen, da siden nu kan ses uden at man opretter en profil først.

Redigeret af laah123nu - 23 Feb 2016 kl. 15:19
Til top
Fishnote Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BilalW Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2016
Status: Offline
Beskeder: 6
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Feb 2016 kl. 15:42
Tusind tak:)!
Til top
Fishnote Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BilalW Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2016
Status: Offline
Beskeder: 6
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2016 kl. 21:01
Vi havde håbet på lidt mere feedback, men vi holder øje med tråden og håber der kommer noget på et tidspunkt. 
Imens vil vi arbejde videre på projektet og lagt flere features på;)
Vi har heldigvis fået feedback fra nogle af de andre kilder, så der er noget at arbejde med:)
Til top
Fishnote Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
BilalW Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2016
Status: Offline
Beskeder: 6
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2016 kl. 00:42
NYE FEATURES: 

1. Det er nu muligt at lave hele sin rapport privat. 


2. Vi har også ændret vores rapport dato til at være 2 nye felter "Start tidspunkt" og "Slut tidspunkt" - dette var nødvendigt for at supportere at vi kan give præcis data om tidevand til de brugere der ønsker mest præcis data på det:)

3. Man kan nu sige "Anvend min lokation" hvis man vælger at oprette sin rapport ude ved sit spot. Det er nemmer end at skulle vælge det manuelt på kortet. 
Til top
Hans Chr. Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Salmo22

Tilmeldt:: 02 Sep 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 33
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2016 kl. 07:36
En ide kunne være at det var muligt at tilføje flere positioner i løbet af en dag, ofte som kystfisker er man jo 2-3-4 steder på én dag..
Når man så vælger en privat tur, så skal den også kunne fremgå af min personlige statisk, disse to ting er i min optik elementært nødvendige for at jeg ville bruge programmet..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres