Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ang gofishing Pattegrisen- Claus Eriksen

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ang gofishing Pattegrisen- Claus Eriksen
    Sendt: 18 Mar 2016 kl. 21:49
hej. ville høre om nogle af jer kender en anden butik der sælger samme ?

de har kun 1 farve på lager og efter 3døgns ventetid på email forespørgsel om de for flere farver og hvornår er min tålmodighed opbrugt.

alternativt er der andre fabrikanter af pattegrisen af samme kvalitet i kan anbefale ?
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2016 kl. 22:08
Grejbiksen.dk

http://www.grejbiksen.dk/produkter/18-flue-fiskeri/457-pattegrisen/

http://www.grejbiksen.dk/produkter/48-kyst/ <---- er der forskellige udgaver af patsvinet
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 08:47
www.fluebinderiet.dk/

Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 08:57
Køb dem privat, der er masser af dygtige fluebindere her på forum, der kan lave dem lige præcis som du ønsker.

Lav evt. en annonce i køb/salg sektionen Smile
Tænk før du skriver....
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 10:23
tak for svarene :-)
grejbiksen ser ud til de kun har 1 farve ?
fluebinderiet ser ikke ud til man kan købe online.

ja det kan godt være det ender med jeg laver annonce, problemet er bare jeg ville ikke kunne se om det er kvalitet, jeg har aldrig fisket med fluer, men da jeg vil prøve bombarda med flue i år skal jeg have købt nogle :-)
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 11:18
Hvilken farve skal du bruge?
Tænk før du skriver....
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 11:40
jeg ønsker 2 stk sand og 2 stk af den alm orange /pink? skal bruges til sommerfiskeri efter ørred ved kysten
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 12:16
Er netop kommet hjem fra GB idag. De har masser af grise; også i de farver du eftersøger. 




Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 12:36
Desværre ikke i deres online shop
Til top
Rune Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dr. Claws Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2014
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. Claws Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 13:36
Så kan du vel bestille via. mail i de farver du ønsker :)
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 14:16
se www.lionfish.dk der er der i alle farver

mvh Jørn
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 16:02
eller den gode gammeldaws måde ha' ringet og talt med dem
De taler dansk selv om de er "fynboer"...... smiler......så havde de garanteret hjulpet dig
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 16:05
til Rune. ja hvis de gider at svare. har stadig ikke fået svar på min forespørgsel. men kan self prøve igen.

til Jørn. jeg kigger lige på det :-)

Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 17:11
Ronny nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men for mig lige nu søger du balladen, du kunne bare have ringet.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 18:14
Per》Hvis man er forretningsdrivende bør man også kunne besvare en mail inden for 3 dage....
Til top
Lars Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lars henrik

Tilmeldt:: 11 Feb 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars henrik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 21:02
Hej Ronny.

Jeg har bundet grisene til Korsholm og Sportshuset i Horsens i alle de år de har ført den. jeg er dog lige stoppet idet jeg kun vil binde til private nu.

Jeg har bundet fluer i 37 år og kan godt lave grise til dig. de koster som alle mine kystfluer 15 kroner stykket. jeg er dog hængt op indtil efter påske. 

men er du interesseret kan du maile mig på salar.fishing@hotmail.com

knæk og bræk

Lars Henrik Jensen
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 21:02
Citat: Maestro

Per》Hvis man er forretningsdrivende bør man også kunne besvare en mail inden for 3 dage....

Det kan da være du er røget i spamfilteret :P Hehe

Spøg til side.

Efter min mening bør du droppe den sandfarvede og bare fiske med én eneste farve, den originale pinke skønhed. Den udfisker til enhver tid en sandfarvet og når vandet er så roligt og fiskene så trætte af den pinke (en gang til sommer) så skifter du bare til en kobberbasse i stedet.

Fisker du med en sandfarvet + en salmon på samme forfang, vil 9/10 hoppe på den pinke alligevel.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2016 kl. 23:14



Efter min mening bør du droppe den sandfarvede og bare fiske med én eneste farve, den originale pinke skønhed. Den udfisker til enhver tid en sandfarvet og når vandet er så roligt og fiskene så trætte af den pinke (en gang til sommer) så skifter du bare til en kobberbasse i stedet.

Fisker du med en sandfarvet + en salmon på samme forfang, vil 9/10 hoppe på den pinke alligevel.
[/QUOTE]


Thumbs Up

Det samme sker for mig,,,,, salmon pink er den sikre,,,har prøvet den gule og andre farver her i foråret, men fanger klart flest på salmon pink farven. Brug Kobberbassen som op-hænger, det er rent gift !!







Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2016 kl. 07:42
tak for jeres gode svar, den sandfarvede er droppet :-)

Lars vil heldigvis lave nogle pinke til mig og jeg har spurgt om han også laver kopperbassen.

@ Michael ja det var netop det jeg tænkte :-)

Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2016 kl. 08:26
Citat: Lionfish

se www.lionfish.dk der er der i alle farver

mvh Jørn


Hej Jørn
Kunne du venligst komme med et direkte link til denne hjemmesiden, ikke bare til forsiden, da den for mig er total rodet og meget uoverskueligt hjemmeside, trods flere seriøse forsøg. Jeg vil ikke spilde tiden med at se 276 ligegyldige produkter som jeg alligevel ikke  køber, før jeg måske finder det jeg skal bruge.
Jeg har flere gange opgivet og  købt mine vare andre steder, hvor jeg med en simpel søgefunktion kan med få klik finde det jeg søge.

Jeg er sikkert også køber til pattegrise i  andre farver, men kan altså ikke finde dem på pågældende side.

SmileN

Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2016 kl. 13:10
http://www.lionfish.dk/coast_flies_2.htm
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2016 kl. 17:16
På fluebinderiet skal du bare sende en mail med din bestilling
Til top
Go Fishing Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Claus Go-Fishing

Tilmeldt:: 13 Apr 2008
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus Go-Fishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2016 kl. 14:04
Hej Ronny

Jeg er ked af at du ikke har fået svar på din mail.
Jeg har været samtlige af vores mailkonti igennem og kan ikke finde noget fra dig. Måske er den røget i spamfiltret og blevet slettet. Måske har vi modtaget den og fået den slettet ved en fejl.
Jeg kan desværre ikke svare på det, men mangler du stadig et svar så send gerne spørgsmålet direkte til mig på claus@go-fishing.dk
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2016 kl. 16:12
Hej Claus.
Kan i ske at have et problem med jeres shop mail konto? Jeg har nemlig også skrevet en mail den 13/3 med en forespørgsel på nogle flue bokse men har heller ikke fået noget svar.

Mvh. Tommy
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2016 kl. 21:41
jeg ser at der er flere der henviser til fluebinderiet når der skal handles pattegrise... lad os lige slå fast at fluebinderiets pattegrise ikke tåler sammeligning med de grise der sælges hos gofi!!!!

hvis nogen mangler grise har jeg lidt liggende i forskellige farver fang mig evt på fluebinderen(@)gmail.com

mik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres