Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TFO BVK

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: TFO BVK
    Sendt: 27 Mar 2016 kl. 18:19
Nogen her som har lidt erfaring med en TFO BVK #6 eller 7 - 9,6 fod? Den er tiltænkt store fluer i åen og back-up på kysten.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2016 kl. 10:18
Jeg følger lige med... har selv kigget lidt på BVK i #6 ... om det skal være 9 fod eller 9,6 fod ved jeg ikke... hvilke fordele og ulemper er der ved det ene frem for det andet? For mit vedkommende er det til ren kyst.
Og er der andre end Korsholm der sælger dem - så jeg kan finde det billigste sted.


Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2016 kl. 10:42
SalmonFly og Fluebinding.nu har dem også.

Har ikke erfaring med 9,6 fod, men har en 9 fod #7, som jeg er vældig godt tilfreds med til kysten.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres