Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grusgrav put and take

 Besvar Besvar
Forfatter
Shiraz Borskjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flyfishing Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2016
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grusgrav put and take
    Sendt: 13 Apr 2016 kl. 22:58
Hej alle fiskere :)

Jeg er fluefisker med en dyp passion og glæde til fluefiskeri , fisk og natur
Har fisket i Østrig - Sverige- England-Skotland og har medvirket i et engelsk fluefiskeri magasin,
I gennem alle mine ture har jeg på sammetid studeret ørreden og put and take sørene omkring,
Og er altid kommet hjem med en lyst til at starte en seriøs smuk put and take med et nyt koncept jeg kalder new Zealand,
Igennem årene har jeg lært rigtig meget og efter mange forberedelser føler jeg nu at jeg klar til at starte min sø. Alt er på plads. Det eneste jeg mangler er grusgraven.
Jeg har søgt et sted at starte i lang tid og jeg tillader mig nu at spøgere her inde :)
Grunden til jeg beskriver en del af mit fiske liv er fordi jeg prøver at vise at jeg er seriøs omkring det.
Så jeg håber der nogen her inde som kan fortælle mig hvordan jeg finder en grusgrav eller lign at starte søen i eller give nogen råd omkring at få mine fiskefingere i et sted jeg muligvis kan kontakte
Jeg vil sætte stor pris på alle former for hjælp
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum