Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hemsila

 Besvar Besvar
Forfatter
Niklas Pultz Lind Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
geo6070 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jun 2015
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér geo6070 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hemsila
    Sendt: 24 Apr 2016 kl. 18:18
Hej venner. Jeg skal afsted til Norge sammen med en ven i uge 28.
Er her nogen som har fisket i hemsila?

Jeg har læst at der er rigtig mange mennesker, og at fiskene derfor svære. Da de bliver fisket på konstant. :)

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvilke fluer man skal have med i boksen!

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe os lidt 🐝🐱

PS. Det bliver primært tørfluer og nymfer. 😎
Til top
Ejler Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
EMN Avatar

Tilmeldt:: 26 Nov 2014
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EMN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2016 kl. 19:12
Fluerne kan du google dig til, masser af sider herom, men derudover er det vel som altid bare at observere hvad der flyver over overfladen som ørreder er interesseret i
Mvh. Ejler
Til top
Niklas Pultz Lind Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
geo6070 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jun 2015
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér geo6070 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2016 kl. 19:13
Hvilket tidspukt var du der på? Og var der mange mennesker?
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PeterS Avatar

Tilmeldt:: 21 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PeterS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2016 kl. 20:47
Hej
Spændende fiskevand, men det er rigtigt, at fiskene er svære og at der er mange fiskere - især i juni. Det er knapt så slemt i juli, når de første klækninger af Ephemera Aurivillii er overstået. Fluerne kan du - som allerede nævnt - Google dig til. Tag dog et kig på nordmanden Erik Eikres hjemmeside: eikre-fly.no
  Dér kan du finde masser af forslag til imitationer. Tilsyneladende er en simpel flue kaldet Eikre-puppen en af de mest anvendte.
  Af andre spændende fluer specielt til Hemsila kan nævnes André Bruns Polychenille Microdun: thetroutbum.com

Mvh. Peter Sørensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres