Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Savagear Rotex

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Savagear Rotex
    Sendt: 27 Maj 2016 kl. 21:28
Hejsa. Er der nogle herinde der, med succes, anvender denne spinner til laks og havørreder ? Hvis ja, hvad synes I så om den ?. Synes det er en fed spinner og tilmed med en god krog på.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dalleinf

Tilmeldt:: 19 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 61
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dalleinf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2016 kl. 11:36
Jeg bruger den til havørred, men den er absolut ikke førstevalg.

Fx Mepps Aglia, Ilba Tondo, Mapso/Lukris Reder med flere er i mine øjne klart bedre - bedre rotation af bladet, og jeg fanger mere på dem.

Ja, krogene er ganske OK på Rotex, men du kan jo bare skifte kroge på dine andre spinnere. Jeg benytter Owner St21 eller St36 afh. af hvilken å jeg fisker i (hvor store fiskene er). Alternativt kan du købe VMC kroge når de er på tilbud i Bilka.

Heldigvis er der mange gode spinnere derude :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum