Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Knækket fluestang HMS 7/8

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
alla1372

Tilmeldt:: 15 Sep 2008
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alla1372 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Knækket fluestang HMS 7/8
    Sendt: 05 Jun 2016 kl. 21:38
Hej.
Kan nogle herinde hjælpe mig med at skaffe en del til min tohåndsfluestang Scierra HMS v II klasse 7/8.

Min flue ramte den næstøverste del, som herefter knækkede Confused.

Håber nogle af jer har et godt bud på en løsning.

mvh Allan Poulsen
Silkeborg.
Til top
Steen Ellemose Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SE

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2016 kl. 22:49
Hej Allan
Jeg har måske en du kan købe - er det den med det grønne rør? 9'4''. tredelt?
Til top
Niels Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hedemand

Tilmeldt:: 02 Jun 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hedemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2016 kl. 20:57
Hej Allan
Så vidt jeg ved er der livstidsgaranti på hmsv2, så prøv at forhøre dig hvor du har købt den.
Niels
Til top
Allan Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
alla1372

Tilmeldt:: 15 Sep 2008
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alla1372 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2016 kl. 22:11
Hej igen.
Stangen er 4-delt. Størrelse: 11.9 fod. Klasse: 7/8. Vægt: 19-21 gr.

mvh Allan
Til top
Allan Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
alla1372

Tilmeldt:: 15 Sep 2008
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér alla1372 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2016 kl. 22:12
- Og så er den købt brugt for 4 år siden...
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2016 kl. 08:45
Jeg er temmelig sikker på, at Scierras livtidsgaranti bortfaldt for nogle år siden, jeg kan blot ikke huske hvornår. Men nok mere end fire år siden.

Da den var virksom, så virkede den kun første køber, og han/hun skulle være i stand til at fremvise både garantibevis og købsnota. Sådan stod der på garantibeviset til de stænger, jeg har.

Med brugt etc. så er dine muligheder nok begrænsede. Prøv dog at skrive til dem. Jeg har fået ombyttet et par gange med virkelig fin service.

Du skal dog være opmærksom på, at den eventuelle nye del ikke nødvendigvis passer særlig godt i samlingerne. Der kan være ret meget forskel på samlingernes tilpasningsevne.

Jeg fik på et tidspunkt ombyttet en del til en Greys stang, hvor de fik en stump af hver ende på den ødelagte del. Det gjorde, at de fandt en ny del som passede nogenlunde fornuftigt. Den metode kan også virke hos Scierra, hvis de har delen.

Mere kan jeg ikke byde på.

K&B - nå nej, det har du jo gjort :-)
mvh
Kjeld
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2016 kl. 12:39
Den fiskegrej forretning i Tarm ved Skjern å skaffede mig en ny del sidste år, hurtigt og billigt,prøv at ring til dem-
 Husker ikke lige navnet men er rimeligt kendt.

Fisknu var det.



Redigeret af folp - 09 Jun 2016 kl. 12:41
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres