Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bækørred 2 kg på film

 Besvar Besvar
Forfatter
Malthe Bach Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishingCaughtonTape Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishingCaughtonTape Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bækørred 2 kg på film
    Sendt: 23 Jun 2016 kl. 13:30
Hermed filmen fra Gunderup Fiskesø - vi ligger ofte nye videoer ud, så husk endelig at abonnere! Wink


Bækørred ses sidst i filmen

Mandag den 21/06-16 besluttede jeg mig for at prøve kræfter med put & take fiskeriet, og ganske overrasket blev jeg, da jeg efter 3 timers fiskeri kunne tage hjem med 9 fisk hvoraf den ene var en fin bækørred på omkring 2 kg. 

Hold øje på Facebook-siden ved at give den et ’like’ – der kommer nemlig en konkurrence med lidt fiskegrej til put & take fiskeriet inden længe. Star

Facebook:


Redigeret af FishingCaughtonTape - 23 Jun 2016 kl. 21:54
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2016 kl. 21:01
link virker ikke
Til top
Malthe Bach Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishingCaughtonTape Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishingCaughtonTape Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2016 kl. 21:49
SE VIDEO HER:


Hej Ronny. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det Smile
Jeg prøver lige igen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum