Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Støvring karper?

 Besvar Besvar
Forfatter
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Støvring karper?
    Sendt: 26 Jun 2016 kl. 11:21
Hej folkens!

Jeg bor i Nordjylland og har tit villet fiske efter karper, dog at jeg ikke skal køre for langt. Jeg skal låne bil og derfor vil jeg helst ikke for langt i en ukendt bil. 

Jeg har forhørt mig, at der i Støvring skulle ligge en sø med karper, suder, brasen osv. Er der nogen deromkring som kan fortælle mig, hvilken sø det er og om der stadigvæk er fiskeri tilladt? Hvor køber jeg fiskekortet osv.? Du må gerne sende en PB til mig, hvis du ikke vil røbe søens navn højt. 

Jeg vil sætte stor pris på at få hjælp, da jeg siden barndommen har ønsket og fiske karper, men den eneste sø jeg kunne komme til, lukkede da der kom iltmangel i vandet og der lå flere døde fisk i overfladen.


Mvh Safet
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2016 kl. 13:24
Da jeg var yngere og boede i Aalborg fiskede jeg i Mastrup søerne som ligger midt i Støvring.

Rebild kommune ejer søerne og fiskeriet er gratis hvis man har statsfisketegnet.

Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2016 kl. 19:02
Hej Finn!

Tak for dit svar og din hjælp, det er meget værdsat! 
Det lyder perfekt og så vil jeg prøve lykken og se
om jeg kan være heldig og fange et par karper.
Har du måske en idé om hvilke andre arter man kan fange?
Tænker at jeg vil tage derud en weekend og blive der weekenden over og så skal jeg helst have alt det grej med, som jeg nu har og jeg kan bruge.

Jeg vil gerne sige tak for din hjælp igen! 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jun 2016 kl. 22:56
Citat: Gedder123

Hej Finn!

Tak for dit svar og din hjælp, det er meget værdsat! 
Det lyder perfekt og så vil jeg prøve lykken og se
om jeg kan være heldig og fange et par karper.
Har du måske en idé om hvilke andre arter man kan fange?
Tænker at jeg vil tage derud en weekend og blive der weekenden over og så skal jeg helst have alt det grej med, som jeg nu har og jeg kan bruge.

Jeg vil gerne sige tak for din hjælp igen! 


Hej Safet,

Jeg har kun fanget bækørreder i søerne.

Du behøver dog ikke tage til Støvring efter karperne men kan gøre det i Aalborg.
Stort set alle kommunens søer har karper udsat bl.a. Øster Anlæg og i Østerå dalen.

Jeg ved ikke med fiskeriet i dag om alle søerne er frit men du kan finde mange af søerne her:
http://www.aalborg.dk/oplevelser/natur-og-parker/aktivt-friluftsliv/frie-fiskepladser

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum