Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En dag ved søen.

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: En dag ved søen.
    Sendt: 17 Jul 2016 kl. 20:45
Jeg havde Idag planlagt at tage til medestedet put an take med en arbejdskollega. Dels for hyggensskyld og fordi jeg ville prøve min fluefiske færdigheder. Det blæste nok til at jeg ikke rigtig fik succes med at lære fluefiskeri Idag. Jeg skiftede fluestangen ud med min spinnestang. Fiskene gik lige under overfladen og der var ikke rigtig nogle der fik bid. Jeg ville dog prøve lykken med en spinner jeg før havde haft heldet med ved søen. Ved 3 kast var spinneren helt inde ved mig og jeg ser en fisk svømme hen mod den. (Så plejer de altid at vende om) men denne her nappede sku spinneren. Den var ikke rigtig nogen fight i den så troede ikke jeg havde det vilde på krogen. Da den kommer på land beviser det sig det er en regnbue ørred på ikke mindre end 7 kg. En ordentlig basse. Min tidligere PB var på 3,9 kg. Den blev så lige slået med en pæn længde. Flere af fiskerne ved søen kom hen og lykønskede mig med den flotte fangst. 

Det er nu en fryd når man er så heldig at fange en af de store i sådan en sø :)

Fortsat god aften til jer alle :)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2016 kl. 21:09
Tillykke med fisken Dennis :-)
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2016 kl. 21:13
Mange tak :) det var fedt at lave en ny PB :D
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2016 kl. 09:17
er din fine fisk så blevet filetteret og røget?Wink
med venlig hilsen
Migger
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2016 kl. 12:01
Citat: damkjaer

er din fine fisk så blevet filetteret og røget?Wink
med venlig hilsen
Migger

Nej desværre. Har ikke en røg ovn desværre. 

Men har et familie medlem der hjælp med at skifte bremser og skiver på min bil da den skulle til syn og han ville intet have for at hjælpe med at lave bilen. Ham og konen elsker fisk så jeg har givet den til dem som "tak" for hjælpen med bilen :D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres