Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

erfaringer med GA Tsuba vadejakke

 Besvar Besvar
Forfatter
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: erfaringer med GA Tsuba vadejakke
    Sendt: 17 Okt 2016 kl. 01:23
Overvejer køb af ny vadejakke , er der nogen der har langtidserfaringer med Geoff Andersons Tsuba. Overvejer også en Simms G3. Det vigtigste er vandtætheden. Gode råd er velkomne. Jon
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 07:58
Hej Jon    
Prøv at skrive til Henrik Qvirin Reiter, Evt. Via FB, han er den eneste jeg lige kan komme i tanke om har brugt den jakke meget.
http://www.geoffanderson.dk/henrik-qvirin-reiter/

- Nick
Til top
Henrik Gottschalck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Henrik Gottschalck

Tilmeldt:: 11 Jun 2006
Geografisk: Roskilde Fjord, Isefjorden, Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Gottschalck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 08:12
Hej Jon
Michael Jørgensen har lavet en beskrivelse af jakken på Kystfluefiskeren.dk for et par år siden. 
Så vidt jeg ved, har han været særdeles tilfreds med jakken. 


Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 09:31
Har vøret super tilfreds med min G3 jakke Smile
/ Jørgen 
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 09:49
Jeg har desværre ikke prøvet Tsuba, men har kun hørt godt om den. Jeg har selv WS4 og Wakasaszhi jakkerne, og er meget tilfreds. God åndbarhed og så er de bedst af alt helt vandtætte. 

Jeg ville uden at blinke nappe Tsubaen fremfor G3. 

Rasmus Bech
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 09:57
Hey Rasmus , nogen speciell grund til dit fravalg af G3 ? Mvh Jo 
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 10:16
Hej Jon.

Jeg kender et par stykker som har været utilfreds med både lynlåse og vandtæthed. Jeg har haft en G3, som ret hurtig blev utæt i den ene skulder. Måske har jeg bare været uheldig. Hørte dog også fra en kammerat at hans nye G4 jakke, gik i stykker i et par lynlåse efter et par mdr. Men kender til gængæld også til mange som er super tilfreds med deres Simms jakker. Der er jo også en markant forskel på priserne, som jeg syntes er vigtigt at have i tankerne.
 
Det skal dog lige siges at jeg er lidt farvet, da jeg er GA ambassadør.  

Rasmus

Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 10:28
Citat: jonh

Overvejer køb af ny vadejakke , er der nogen der har langtidserfaringer med Geoff Andersons Tsuba. Overvejer også en Simms G3. Det vigtigste er vandtætheden. Gode råd er velkomne. Jon

Hej Jon.

Kender ikke nogen af jakkerne du nævner, men har selv haft gode erfaringer med en Simms Guide jakke, som jeg skrev følgende om for tre år siden:

"Du kunne overveje en Simms Guide, som jeg gennem de sidste fire/fem år har brugt, uden at have noget at kunne klage over. 
Jakken har det der er nødvendigt for mit fiskeri (99 % kyst) og min jakke er højest blevet vasket/skyllet en tre gange, den får min varmeste anbefaling!"

Jeg bruger stadig jakken med tilfredshed.


Mvh
Henning
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2016 kl. 12:46
Tak skal i have for råd, tror det bliver Tsubaen. Mvh Jon
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres