Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Excalibur Röst 20 lbs købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Rønning Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lars.ronning

Tilmeldt:: 21 Okt 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars.ronning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Excalibur Röst 20 lbs købes
    Sendt: 03 Nov 2016 kl. 19:30
Hej allesammen. Er der en her i forum'et, der har en Excalibur Röst 20 lbs til salg? Jeg har i forvejen 6, 12, 30 og 50 lbs. Mangler lige 20 lbs til samlingen. Har besluttet at bygge stængerne om med en meget bedre hjulholder og hjulholder-samling. De fleste Röst stænger har problemer der. Hvis det er tilfældet med en, der er til salg, er det ikke et problem. Jeg er stadig interesseret i at købe.

Redigeret af lars.ronning - 03 Nov 2016 kl. 19:31
Til top
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2016 kl. 20:19
Til top
Thoke wistoft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thoke

Tilmeldt:: 06 Apr 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thoke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2016 kl. 17:08
Jeg har en liggende du kan købe....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum