Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Præstø Fjord

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Norkær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Norkær

Tilmeldt:: 27 Okt 2016
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Norkær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Præstø Fjord
    Sendt: 13 Nov 2016 kl. 17:45
Er der nogen, der har fingeren på pulsen, når det gælder fiskeriet efter gedder og aborrer i Præstø Fjord? 
Til top
Jan Fahlgren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jf

Tilmeldt:: 18 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 13:08
Der er fisk - men det er ikke for vildt.

/Jan
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 14:22
Ja lidt liv er der da
Til top
Henrik Norkær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Norkær

Tilmeldt:: 27 Okt 2016
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Norkær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 15:29
Hej Jan og Rasmus. Tak for jeres udtømmende svar 😉😂😉. Kunne I komme med bare bare en anelse flere detaljer 😄!


Gælder jeres svar i øvrigt både gedder og aborrer?


Jeg formoder, at bestanden af unikke brakvandsgedder i fjorden er "tålelig", siden biologerne har valgt at gøre området til 100% gedde P&T - og nu påtænker at fjerne alle garn fra fjorden...

Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 15:59
Fisker mest gedder i fjorden og fiskeriet er ok efter dem hvis man ellers lige finder dem 😃 Aborrerne får jeg kun som bi fangst , men der er mange i og omkring havnen
Til top
Henrik Norkær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Norkær

Tilmeldt:: 27 Okt 2016
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Norkær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 16:58
Tak Rasmus 😊. Jeg dyrkede fjorden ivrigt for en række år siden. I okt. - nov. fandt vi jeg gerne de stribede på strækket fra de to 

tæt-stående koste i indløbet ( lige syd for Feddet ) - ind mod havnen. 

Hvilke gedde agn har du størst succes med i fjorden, Rasmus 😯?

Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 17:27
Store agn som gir noget larm og går højt i vandet , jo stører jo bedere 😄 Real eel kan være rigtig gode . Nogle områder af fjorden er store skaller dog sagen , gælder mest hvor der er lidt dybde .
Til top
Henrik Norkær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Norkær

Tilmeldt:: 27 Okt 2016
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Norkær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 17:41
Mener du levende agn?
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 17:47
Ja det virker helt fint men bedst på det lidt dybe vand
Til top
Henrik Norkær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Norkær

Tilmeldt:: 27 Okt 2016
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Norkær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 18:39
Er det skaller, du fanger i Præstø Havn?
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 21:35
Hej Rasmus

Meget pudsigt at din “Rasmus” profil blev oprettet 5 November og præcis samtidigt med at disse ubehagelige mennesker, begyndte at chikanere mig og beskyldte mig for at være en “Internet trold”. Også mærkeligt at du “Rasmus” ligesom mig er medlem er Fladså lystfiskerforening - Ja vi har meget tilfældes Rasmus - men du er tilsyneladende nervøs for at stå frem i dit fulde navn? Men hvis det virkeligt er rigtigt at vi både er navnefæller og naboer - så send mig en personlig meddelse og lad os tage ud og fiske sammen?

Mvh Rasmus Elvekjær
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 21:50
Hej igen Rasmus

Jeg har stadig ikke hørt fra dig? Men hvis du keder dig så tag ud og fiske, her på 123nu er der jo alligevel ikke andre der gider chatte med dig end Henrik Norkær.
Men Henrik Norkær er ihverfald glad for at chatte med dig - da der heller ikke er mange andre som gider chatte med ham - derfor er det meget belejligt at du netop fremføre tanker som gør det muligt for Norkær at spille “ping pong” således at han kan få fremført sine argumenter igen og igen.
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 22:18

Hej Henrik Norkær Andersen, Bent Mollerup og Rasmus(musen22)

I tre har meget tilfældes, blot mærkeligt at Henrik Norkær Andersen skriver han er fra Sønderjylland og startede med at give sig ud for at være en jyde i debatten. Mærkeligt fordi hvis jeg googler navnet Henrik Norkær Andersen så er manden fra Fyn?
Måske er det navne sammenfald? Det er ihvertfald synd for manden på Fyn, for hvis I ikke er samme person, ja så kunne man mistænke den stakkels mand på fyn for at have samme kontroversielle holdninger som denne Norkær vi har her på 123nu?
Jeg har hørt andre på dette forum som tror at Henrik Norkær er fra Vamdrup?

Men lige meget hvor Henrik Norkær Andersen kommer fra, så fisker han på sydsjælland efter brakvandsgedder, det er ihvertfald dette emne han helst vil debattere ligesom Bent Mollerup og Rasmus(musen22). Så mon ikke det er på Sydsjælland de alle har deres rødder?

Gad hvide om de alle tre engang gik i skole her på sydsjælland sammen?

Måske sammen med Bent Mollerup, og Rasmus(musen22) ? Måske de engang har gået i skole sammen og lært at skrive dansk sammen?

De formulere sig ihvertfald ens og har samme tegnsætning.

Vi andre har lært, at når vi sætter (parentes) så sættes det sådan (her), og når vi sætter punktum og komma så gør vi det sådan her. Dvs ikke mellemrum fra sidste bogstav og til komma.

Imens både Henrik , Bent og Rasmus , konsekvent sætter ( mellemrum ) på begge sider af både en ( parentes ) , og et punktum . Det må være noget , i har lært sammen i skolen ? ( eller hvad ) , ? ( ? )

De har nok engang haft samme dansklærer i folkeskolen og derfor kommer de nok alle fra sydsjælland? eller?
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2016 kl. 22:29
Her kommer et par citater:
————————————————
CITAT Rasmus(Musen22) Sendt: 07 Nov 2016 kl. 20:31:

niels Riis , hvorfor tror du en forening som fladså kun består af 100 medlemmer ? tror nu det er en af de største foreninger på Sydsjælland i skrivende stund !

————————————————


CITAT Rasmus (Musen22) Sendt: I dag kl. 15:59:

Aborrerne får jeg kun som bi fangst , men der er mange

————————————————————
CITAT Norkær: Sendt: I dag kl. 16:58

tæt-stående koste i indløbet ( lige syd for Feddet )

—————————————

CITAT Rasmus (Musen22) Sendt: 11 Nov 2016 kl. 16:54:

fange som for et par år siden . Tror ikke fiskene er blevet klogere eller mere sky over for sportsfiskere dog tror jeg ( efter min arfaring ) at de har flyttet sig lidt og ikke er så konsentreret i de områder som de ellers har været

_________________________


CITAT Norkær Sendt: 11 Nov 2016 kl. 18:38

for at trække ind igen i områderne hen på efteråret ( det samme skulle gælde Fanefjord )

—————————————————-

CITAT Rasmus (Musen22) Sendt: 11 Nov 2016 kl. 19:44

( november til marts ) i år skulle der ledes meget efter fiskene , men når de først var fundet var der mange og pæne fisk , skal indrømme at

————————————————————————

CITAT Rasmus (Musen22) Sendt: I dag kl. 17:27
Store agn som gir noget larm og går højt i vandet , jo stører jo bedere 😄 Real eel kan være rigtig gode . Nogle områder af fjorden er store skaller dog sagen , gælder mest hvor der er lidt dybde .

——————-
CITAT MOLLERUP:

( f.eks gedder over 90 cm ) må IKKE genudsættes før en dommerbåd har været på stedet og kontrol-målt fisken!At det har været sådan under alle tidligere års DBC
——————————
————

Ja , det var en masse citater det ses tydeligt at de nok har gået i ( Skole ) , sammen ? de har ihvertfald samme tegnsætning .

Ps Mærkeligt hvor Bent Mollerup egentlig blev af?

Jeg kan se at han sidst var aktiv 24 Okt 2016 kl. 10:38.

Ærgerligt at Norkær ikke nåede at chatte med ham for jeg kan se at Norkærs profil først er oprettet: 27 Okt 2016

Men Mollerup har nok ikke tid nu - han er måske optaget med noget helt andet nu, mærkeligt han var ellers
så aktiv her?
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 07:35
Jamen dog Rasmus , jeg oprettede denne profil fordi der blev skrevet om netop fladså . Jeg har været medlem siden 92 og har gået på korskildeskolen i brøderup 😄 Så vidt jeg ved er vi mere end en Rasmus i foreningen , vi var da 2 med til første kval tur i havfiskeri i år .
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 12:14
Stop nu Rasmus Elvekær....har du ikke andet at lave, det her drejer sig om præstæ fjord og fiskeriet og ikke andet.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 17:37
Hej igen Rasmus

Mærkeligt at et medlem fra Fladså lystfiskerforening opretter en profil med den motivation og formål at gøre “grin” med hans egen foreningen. Så hvis det ikke er personlig hetz mod mit navn, ja så er det ihvertfald hetz mod en forening, og det har vi jo set før - så er det en forening i rækken som skal svines til? (DSF, FZ, DGK osv).
Men måske er det både personlig hetz (igen igen) ? og hetz (igen igen) mod en forening?

Jeg ved ikke om den grinende smiley kommer med når jeg kopiere dit citat ind i denne tråd - men ihvertfald gør dit første indlæg grin med Fladså Lystfisker forening   LOL SMILEYS    
——————————-
CITAT Rasmus(musen22):

niels Riis , hvorfor tror du en forening som fladså kun består af 100 medlemmer ? tror nu det er en af de største foreninger på Sydsjælland i skrivende stund !

—————————————-

Hvis du virkelig hedder Rasmus - ja så er det et mærkeligt sammentræf, at din profil blev oprettet samtidigt med, at jeg blev beskyldt for ikke at have rigtig identitet - og også mærkeligt at vi begge kommer fra samme forening?

Kan du venligst oplyse dit fulde navn Rasmus? Alternativt sende mig en personlig meddelse. Kunne være interessant at møde dig. Under alle omstændigheder er du meget velkommen til en kop kaffe. Min erfaring er at folk generelt er mere venlige når man møder dem face to face - så det kunne være hyggeligt - så kan vi måske også sammen snakke om hvad vi rent faktisk kan gøre for både naturen og foreninglivet her på Sydsjælland.

Redigeret af Rasmus Elvekjær - 16 Nov 2016 kl. 17:40
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 17:57
Er ikke for at svine foreningen eller dig til overhoved , kun for at sige at der nok var en del flere end 100 medlemmer !
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 18:13
Hej Rasmus

Det kan let misforstås når du placere en stor grinende LOL smiley.....

Men ok - lad os gøre sådan her. Du kontakter mig med en personlig meddelelse - skriv dit telefonnummer.

Herefter ringer jeg dig op i telefonen med det samme. Hvis du rigtigt hedder Rasmus og kun har gode intentioner. Ja så vil jeg naturligvis give dig en offentlig undskyldning. Desuden vil jeg byde på en stor fadøl på en Cafe i Næstved her i weekenden. Det kunne faktisk være hyggeligt. Håber du ligesom mig vil engagere dig i natur og fiskepleje på Sydsjælland, og ja så har vi jo meget at drøfte…
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 18:16
Det skal du da få
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 19:05
PS drikker Carlsberg
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 19:16
Landsbypubben er helt ideel, så kommer jeg også
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 19:21
Kim ja Robert er en fin fyr , kan du spille skomager ?
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 19:52
Vil gøre opmærksom på at jeg har talt med Rasmus i telefonen, og han var meget venlig. Han har i mange år været medlem af Fladså foreningen og hedder rigtigt Rasmus. Han kender masser af lystfiskere her på Sydsjælland.
Han ønskede ikke at gøre grin med Fladså foreningen, men derimod gøre grin med NRE. Så det var en misforståelse.

Vi har aftalt at tage på fiske tur sammen, han vil vise mig nogle gode fiskesteder og jeg vil vise ham hvordan han bruger sin nyindkøbte fluestang. Så forhåbentligt kan denne diskussion ende ud i et venskab og ikke et fjendskab.

Jeg undskylder naturligvis og skylder et par fadøl.

Vi blev også enige om at vi begge var godt trætte af de internettrolde.
Det gør jo at man bliver en smule paranoid når man møder nye mennesker på internettet.

Bedste hilsner Rasmus
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2016 kl. 21:10
Hej Per Hansen

Når du skriver citat “det her drejer sig om præstæ fjord og fiskeriet og ikke andet”

Er jeg nu kun delvis enig med dig.

Da jeg snakkede I telefon med Rasmus så blev vi nemlig enige om at tråd-starteren Henrik Norkær, aliasser mfl. nok havde en særlig interesse I Præstø Fjord ligesom visse andre debattører som det ses netop nu på den anden tråd PUT AND TAKE ELDORADO . DK

Trådstarten på denne tråd ville ind på samme emner her og fiskede også efter at diskuterer emner som ”Agnfisk” , ”C&R” ”Gedder”

Så når du skriver Per Hansen “det her drejer sig om præstæ fjord og fiskeriet og ikke andet”

Kan du måske have ret i at det er den særlig interesse i fiskemetoden Trolling.

I følge wikipedia er Trolling følgende:

Konkret henviser det til det engelske verbum "to troll" (dansk: trolling), der er en fiskemetode, hvor man slæber en krog med påsat madding gennem vandet og venter på, at noget skal bide på; i lystfiskerjargon taler man på dansk om "at dørge". Parallellen til de mere kendte trolde var oplagt, og i dag trækker forestillingerne om trolls i udbredt grad på mytologiens trolde – således ser man ofte, at folk, der svarer på en trolls indlæg, bliver bedt om ikke at "fodre trolden".

En troll anvender som regel en række forskellige metoder til at narre folk. Én metode er at fremsætte en stribe meget skarpt formulerede afvisninger af det fælles værdigrundlag, der findes i en nyhedsgruppe, eksempelvis ved at afvise guders eksistens i en diskussionsgruppe om religiøse spørgsmål. En anden arbejdsmetode er at krydsposte et indlæg til flere grupper, således at svar fra én gruppe kan ses i begge grupper. Her vil en troll så vælge to grupper, hvor deltagerne har meninger og debatformer, der adskiller sig meget fra hinanden, for eksempel en selvhjælpsgruppe for alkoholikere og en gruppe for ølbryggere. Her kan en troll typisk nøjes med et enkelt indlæg, der udfordrer deltagerne i den ene gruppe, hvorefter diskussionen ofte vil udvikle sig eksplosivt.   

Citat slut kilde   https://da.wikipedia.org/wiki/Troll
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Rasmus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Musen22

Tilmeldt:: 05 Nov 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Musen22 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2016 kl. 00:18
Rasmus tak for en behagelig samtale , håber du fandt ud af hvem jeg er og din undskyldning er modtaget mvh rasmus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres