Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vejle Fjord

 Besvar Besvar
Forfatter
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vejle Fjord
    Sendt: 05 Dec 2016 kl. 13:04
Er det bare mig  der har været uheldig? Jeg syntes at fiskeriet i Vejle fjord efter HØ har været utroligt ringe i år.. Jeg har besøge alle farvoritpladserne; Tirsbæk, Daugård, Holsterhage og vigen, Lille afrika osv, men har haft forsvindene lidt kontakt...

Hvad er jeres erfaringer fra det næsten forgangne år?
Mvh Finn
Til top
Finn Sønnik Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fsni

Tilmeldt:: 01 Jul 2007
Geografisk: Hjærbæk fjord med tilstødende åer
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fsni Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2016 kl. 22:15
Hej
Har lige været afsted i fredags ved Daugård og fik en undermåler ellers intet liv der, men ved den røde låge lige ovenfor Juelsminde fik jeg 2 mere ( undermålere )men intet med str på .
Mvh
    Finn Sønnik   
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Dec 2016 kl. 05:45
Har haft nettet ni ørreder på 1,5 - 2 kg på een enkelt tur på to forskellige kendte pladser på samme aften/tidlig nattur med flue da vandet var noget varmere end det er nu. 
Allesammen har fået deres frihed igen.
Jeg har naturligvis også haft min andel af nulturer og undermålere men fisk er der altså. Jeg har kørt mantraet tidlig morgen eller sen aften mht Vejle Fjord hen over sensommeren og har altså landet fisk på flere af de pladser du nævner. 
Ud med snøren igen. De er derude...... :)
"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum