Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Arnborg Bade/motorvejssø

 Besvar Besvar
Forfatter
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Arnborg Bade/motorvejssø
    Sendt: 02 Jan 2017 kl. 20:55
hejsa 
som overskriften antyder, så søger jeg lidt oplysninger om badesøen/motorvejssøen ved Arnborg.
jeg har googlet og søgt div steder, men kan ikke finde oplysninger om fiskeret.
jeg har tit set nogle gå og fiske der, så ville høre om nogen hved om der evt er frit fiskeri
og om der er noget at komme efter.

mvh
kent
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2017 kl. 06:09
Naturstyrelsen har på deres hjemmeside Herning Kommune som kontakt/kontrollør af badevandskvaliteten og kontakt.
Dem kunne du da stikke en brevdue/røgsignal/morsekode inden du gør så meget mere
(Men jeg kan kun anbefale at lege med "ud i naturen-kortet" netop fra naturstyrelsen, der er jo frit fiskeri et par andre steder end  lige i Arnborg)

(fra http://udinaturen.dk/facilitet/Arnborg-Bades%C3%B8/16524)
Email: kommunen@herning.dk
TLF:  96 28 28 28


"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Jan Fahlgren Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jf

Tilmeldt:: 18 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2017 kl. 14:41
Halløj

Jeg har svømmet lidt i søen i sommers. Kan oplyse at der var mange, men små aborre.

Mvh
Jan
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2017 kl. 17:17
hej jan 
ja jeg har også set mange aborre når jeg går tur med hunden. og også et par gedder
så mon ikke der skulle være lidt at komme efter 
jeg bor i arnborg, så det kunne være en hyggelig vinterfiskeri, til at tage de værste abstinenser indtil skjernå åbner igen Smile
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2017 kl. 17:18
hej tom
det er da et forsøg værd Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres