Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Garmin 101, 200, 151 eller Striker 4?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesperhla

Tilmeldt:: 30 Jan 2017
Geografisk: Faaborg
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperhla Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Garmin 101, 200, 151 eller Striker 4?
    Sendt: 31 Jan 2017 kl. 08:09
Hej,
Jeg har besluttet mig for at begynde at bruge jollen til foråret, efter flere års inaktivitet. Har tænkt det kunne være sjovt at anskaffe sig en "Fishfinder", men da jeg ikke ved hvor meget interessen kommer til at fange mig, søger jeg primært en billig løsning.

Jeg har en lille Jolle på ca 13 fod, skal fiske fra det sydfynske (saltvand), hvor dybden primært kommer til at ligge på 8-25 meter og søger mest efter torsk.
Jeg har kigget lidt efter og har fra bekendte fået 2 brugt tilbud. en Garmin Echo 101 til 500 Kr, og en Garmin Echo 200 til 900 Kr. Jeg har også set på en Echo 151DV ny til omkring 1200 kr.

Højere beløb havde jeg ikke tænkt mig at bruge. Er der nogen som kan anbefale den ene over den anden? Jeg vil bare gerne kunne se lidt fisk i bunden...GPS er ikke en nødvendighed.

På forhånd tak!
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
RenéJ Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2006
Geografisk: Vestsjælland, Tissø, moser omkring Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RenéJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2017 kl. 08:44
Gå efter det nyeste du kan få. Udviklingen sker hurtigt, så jo nyere, jo bedre. Ihvertfald nede i de prisklasser. Jeg ville nok gå efter det der 151 DV.
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2017 kl. 18:01
Jeg ville vælge Striker 4, da den er med CHIRP. 
Du kan evt. kigge lidt på Lowarance Hook 4x, hvis det da ikke skal være Garmin.

Dennis
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum