Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning.
    Sendt: 10 Mar 2017 kl. 10:57
Jeg har i mange år haft en rulle plastrør liggende, som er blevet brugt til alverdens ting indenfor fluebinding.
Oprindelig blev det opdaget i den lokale Sportsbutik, hvor det blev brugt til at beskytte natur tarmen, der blev brugt til strenge til ketchere til Badminton.

I dag bruges røret til foring af mine tyllere, til falske gennemløb.

Røret er lidt stift, ikke så let at brænde, og det har en blålig tone i rørets farve.

På den originale label står der:

50 mm.  ø1,4mm. / ø1,0mm.
PA11   Hård

UGE 46/00

Jeg håber på at nogen kan genkende røret her. Evt. ved hvor jeg kunne købe sådan en rulle.

Har Googlet data, men har ikke kunnet finde noget brugbart.

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2017 kl. 17:41
Hej per
det tog et minut
http://www.tecalemitflexibles.com/technical-tubes-spiralled-tubes-multitubes-connectors-accessories-tubes/pneumatic-tubes-polyamide-manuril-pa11-pa12-abr-rigid-bbio-universal
Michael Nielsen
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2017 kl. 18:18
http://www.evmetal.dk/nylonroer/
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2017 kl. 19:14
Mange tak for linkene.

Ja, det Google er nogen gange underlig.

Jeg havde søgt på hele teksten / strengen, men kan jo godt i dag se, at PA11 hård, er den virekelig vinder.LOL

Nu håber jeg så, at der er salg til private, og jeg er næsten sikker på, at der kunne være andet, som er brugbart til vores fluebindingWink

Desværre er de diametre jeg kan se på de forskellige hjemmesider ikke i ø1,4mm. / ø1,00mm., men en del større, og som sådan ikke brugbar til formålet!

Mvh
Per Karlsen.


Redigeret af PK - 10 Mar 2017 kl. 19:40
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum