Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

G. Loomis glx classic ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Lehmann Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tommy 50

Tilmeldt:: 28 Sep 2016
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy 50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: G. Loomis glx classic ??
    Sendt: 13 Mar 2017 kl. 22:56
Hejsa
Hvor er alle de gamle glx classic 12'6 # 7-10 blevet af??
Fisker de endnu??
Synes der er langt imellem salg af disse skønne stænger.??
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kvinde min

Tilmeldt:: 14 Mar 2017
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kvinde min Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 19:36
   
  I ca 4 år fiskede jeg med 12.6 7/8 GLX stinger. Så skete der det at jeg blev stukket 
af en 12.6 7/8 glx CLASSIC for godt 4 å siden hvor jeg var heldig at blive ejer af en rigtig fin af slagsen, og siden har stingeren været back up.
Jeg kan slet ikke blive fristet af andre stænger, stangen er let, rigtig flot (i mine øjne)
og så kan den sagtens følge med de stænger der koster 6-8000 kr.
Jeg har siden fået fat i en 905 og 906 GLX CLASSIC, også stænger som bliver brugt
fordi jeg er blevet lidt bidt af dem, jeg glædes ved at gå med disse stænger.
Da jeg var yngre havde jeg ikke råd til købe disse meget omtalte stænger, men nu 
har jeg heldigvis muligheden, og jeg tror det bliver disse 3 stænger der skal med mig
i kisten... Sammenlign mig dem der køber sig en klassisk sportsvogn på deres ældre dage, de nyder det ogsåSmile

KNÆK og BRÆK
fra Laurids
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 21:07
Kan man leve med 2-delte en-hånds og 3-delte 2-hånds er det fantastiske stænger.

Har haft de fleste af modellerne (minus 15.6fod) men de er alle solgt til fordel for stænger der er nemmere at transportere.

12,6fod 7/8 og 13fod 8/9 var mine favoritterWink
Til top
Tommy Lehmann Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tommy 50

Tilmeldt:: 28 Sep 2016
Geografisk: Esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy 50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Mar 2017 kl. 21:26
Jeg havde 12'6 # 8/9 fantastisk stang, jeg lod mig forblænde af dem der talte meget godt om 13 fods..
Men den skuffede mig lidt, den arbejdede på en helt anderledes måde.
Og da jeg tidligere i mit liv.. ikke troede jeg kom til udlandet mere for at fiske laks.. solgte jeg alt det lidt tungere grej..
Men tiden har ændret på min situation.. og derfor søger jeg en af de " gamle" kanoner igen..
👍👍😁 men synes ikke jeg kan finde noget??? Er det fordi folk har knækket dem de havde??
Eller står de bare bagerst i skabet??
Til top
per birgertoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lerby

Tilmeldt:: 02 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lerby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2017 kl. 09:47
og jeg leder efter en G Loomis Stinger 12,6 eller 13`, så hvis man har en sådan til salg er jeg interesseret.

Til top
Poul Birkholm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rossi Avatar

Tilmeldt:: 30 Jun 2003
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rossi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2017 kl. 00:43
Hej

Jeg har en g loomis classic 13 #8-9,som jeg er blevet vældig glad for. 
Som backup har jeg en g loomis glx roaring river stinger 12,6 #8-9, som jeg desværre ikke har prøvet i nu. 
Glx classic ser man ikke mange til salg af, men ind imellem kan man være heldig, hvis man er hurtig. 

Mvh. 
Poul Birkholm 
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2017 kl. 00:12
Hvis nogen har en glx Classic 9 fods 6er (den 2 delte!) de vil sælge er jeg interesseret! Standen er underordnet!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum