Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjuldoktor

 Besvar Besvar
Forfatter
peter h. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lektoren

Tilmeldt:: 25 Sep 2011
Geografisk: kaundborgl
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lektoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjuldoktor
    Sendt: 19 Mar 2017 kl. 20:36
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2017 kl. 15:37
Hvad ville du sige med det opslag? Mangler du én eller er du selv hjuldoktor?? 
Mvh Finn
Til top
peter h. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lektoren

Tilmeldt:: 25 Sep 2011
Geografisk: kaundborgl
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lektoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2017 kl. 19:19
Det er lidt pinligt at indrømme, men jeg forsøgte at lægge en forespørgsel ind og så kunne jeg ikke få lov at skrive noget. Jeg ved godt, at det ser åndssvagt ud.
Det jeg gerne ville have hjælp til var at finde en 'hjuldoktor', som  muligvis kunne hjælpe mig med nye bøjlefjedre til et Shimano Twinpower 4000 og et gammelt Biomaster fra 1990´erne.
Jeg beklager, hvis nogen har spildt tid med at klikke på et tomt indlæg !
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2017 kl. 19:41
Ha ha det kan jo smutte ;-)

Du kan prøve at skrive til info@normark.dk der importere Shimano - de kan sikkert anvise en reparatør. 
Mvh Finn
Til top
Anders Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anderslarsen

Tilmeldt:: 24 Aug 2006
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anderslarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2017 kl. 19:44
Hvis du har løsdelene, kan jeg måske bøje en ny fjeder i fjederstål. send evt billede.
Mvh.
Anders
Til top
peter h. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lektoren

Tilmeldt:: 25 Sep 2011
Geografisk: kaundborgl
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lektoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2017 kl. 19:11
Til top
peter h. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lektoren

Tilmeldt:: 25 Sep 2011
Geografisk: kaundborgl
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lektoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2017 kl. 19:16
 Så lykkedes det igen, at poste et tomt indlæg (#£%^!*§, som Kaptajn Haddock ville sige have sagt !).
Jeg ville såmænd bare sige tak til Finn og Anders for venlig bistand.
Til top
Thomas Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kansasm

Tilmeldt:: 26 Mar 2013
Geografisk: Hårlev
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kansasm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2017 kl. 20:00
Peter, hvis du kommer forbi Roskilde, kan du gå ind og snakke med Jørgen hos Jan og Bo. Han er lidt en troldmand mht. at få gamle hjul igang.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum