Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

.guldskalle.se/

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: .guldskalle.se/
    Sendt: 01 Sep 2017 kl. 10:30
Jeg har i de sidste 4 uger flere gange forsøgt, at handle på denne svenske hjemmeside:


Jeg har kunnet bestille det jeg skal, men kan ikke afslutte handlen, hverken med kort eller over bank. Der meldes fejl ved betaling, og man opfordrer til at skrive en mail, i den relevante box.

Jeg har mailet, både på hjemmesiden og til hovedforretningen, ingen respons, og jeg har sendt et brev, til hoved forretningen, ingen respons.

Er guldskalle.se gået konkurs, det har ellers været et fin sted at handle, især Coneheads, og andre vægte, da der næsten altid er tilbud.

Jeg har handlet der flere gange til mine fluekurser!

Er der nogen her i forummet, som har handlet der for nylig? vis ja, kunne handlen så afsluttes?

Jeg synes det er underligt, at man slet ikke kan komme i kontakt med dem!

På forhånd tak.

Mvh
Per karlsen.

Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 12:34
Som jeg ser det har de ikke paypal så skel du lave en bank overførsel Så du skal bruge Eban og swift kode
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Sep 2017 kl. 14:32
Ja, jeg har prøvet det hele, men kan som skrevet ikke afslutte handlen, og det undre mig ,at jeg slet ikke kan komme i kontakt med firmaet, hverken guldskalle eller hovedfirmaet.

Jeg har handlet flere gange hos firmaet, så det er første gang, jeg ikke kan afslutte handlen!

Mvh
Per Karlsen.


Redigeret af PK - 03 Sep 2017 kl. 14:33
Til top
Per Bo Carlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pbc

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Vestjyland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2017 kl. 10:43
jeg havde samme oplevelse for nogle måneder siden.
Jeg skrev en mail til dem ang. problemet, men hørte aldrig fra dem.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum