Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Savage Gear Line Thru Sandeel 19g

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torben50 Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Savage Gear Line Thru Sandeel 19g
    Sendt: 07 Okt 2017 kl. 12:24

Hej er det et generelt problem Da det er nummer 2 der knækker  for mig 
andre der har været ude for det ??
Til top
Rune Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dr. Claws Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2014
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. Claws Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 21:24
Hvordan er det sket?
Til top
Torben Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torben50 Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2017 kl. 21:42
Ved almindelig kyst fiskeri og jeg har ikke oplevet det ved andet endegrej  det er 
derfor at undre mig
Til top
Poul Erik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Salmoniden

Tilmeldt:: 19 Okt 2006
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Salmoniden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2017 kl. 02:43
Kunne grundet det rene brud ligne en fejl i hærdningen. Jeg ville returnere eller hvis det ikke er muligt lime sammen med to-komponent lim.
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2017 kl. 10:37
Ligner at de ikke holder til brug, spændende at se om det bliver et større problem.
Kan læse mig frem til de er fremstille i ABS plast,

Er ikke klar over den konkrete materiale sammensætning, men en hård polymer vil nemmer knække ved slag ved stød og specielt under kolde forhold.

(ABS har mindre god vejrbestandighed idet det nedbrydes af sollys og egner sig derfor ikke til udendørsbrug) Kilde plast industrien.

Jeg ville uden tvivl aflevere i butik og bytte eller få pengene retur.

Redigeret af fiskefreak - 14 Okt 2017 kl. 10:41
Venligst
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Okt 2017 kl. 16:36
Jeg har fisket meget med dem siden de kom frem, rigtig meget, og har ikke oplevet at de bare knækker. Der er flere gedde woblere (f.eks Westin) der er lavet i ABS plast og de holder godt. Tror at din kilde refererer til udendørs brug inden for byggeindustrien. Jeg snakkede med en forhandler som havde solgt godt over 1000 Sandeels, og har ikke haft en eneste reklamation, så jeg er overbevist om at du bare vil få den byttet hvis du henvender dig der hvor den er købt. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum