Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste hjul til 1000kr (spin)

 Besvar Besvar
Forfatter
Ben Jamin Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hooke

Tilmeldt:: 16 Okt 2014
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hooke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste hjul til 1000kr (spin)
    Sendt: 30 Nov 2017 kl. 12:47
kære fiskevenner.

Kan i hjælpe mig med bedste hjul til max 1000kr hjulet skal bruges ved kyst og Å så det skal ikke være for tungt.
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2017 kl. 21:18
Hej,

Der er masser at vælge i mellem og mange gode bud.

Men ud fra personlig erfaring så vil jeg anbefale det jeg har linket til - du får meget hjul for pengene, det er robust og holder rigeligt med line i 2500 størrelsen, dobbelt håndtag og fint lineoplæg og så kan holde til at blive brugt - jeg har et par stykker som har holdt til alt jeg har budt dem, det ene bruger jeg endnu på 3 - 4 år uden nogen form for vedligehold, olie eller andet - 

jeg ser sådan på det, Hvis de kan holde 3, 4 ,5 sæsoner så pengene givet godt ud og så der råd til at købe et nyt til den tid

https://www.lystfisk.dk/shimano-exage-rc-dh.html

Venligst

Claus,

Venligst
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2017 kl. 21:23
Uha ja mange gode hjul...
Jeg bruger selv Okuma Ceymar STR.40. og har taget 11 laks i åen i år på et sådant hjul uden problemer.
Dejligt let hjul. Bruger det også på kysten uden problemer.
Koster fra 449,-
Købte selv til kr 499,- med ekstraspole i Kolding Jagt og Fiskeri

Mvh Ole
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum