Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger 2 kyst woblere

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Boss75

Tilmeldt:: 29 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss75 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger 2 kyst woblere
    Sendt: 07 Jan 2018 kl. 17:17
jeg søger to woblere men kan ikke finde dem på nettet.

1. langelands tobisen

2. Den fynske kystwobler

Kan disse købes stadig? Hvis ikke hvad er der så på markedet der fungerer.
Til top
Rune Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dr. Claws Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2014
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. Claws Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 08:08
Den første, er det den der også hed JS (Jan Sørensen) Wobler? Sådan en meget lang, aflang wobler, uden gennemløb.
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 09:42
Til top
MICHAEL ROLSNER Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ROLSNER

Tilmeldt:: 19 Mar 2007
Geografisk: Billund
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ROLSNER Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 09:58
https://www.aktivhobby.dk/shop/fynbowobler-228c1.html
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 10:02
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 10:02
Det her er en Fynsk kystwobbler.

Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Boss75

Tilmeldt:: 29 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss75 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 10:16
Citat: Dr. Claws

Den første, er det den der også hed JS (Jan Sørensen) Wobler? Sådan en meget lang, aflang wobler, uden gennemløb.

Ja det er den, ved du om den er til at få fat i
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Boss75

Tilmeldt:: 29 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss75 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 10:17
Citat: folp

Det her er en Fynsk kystwobbler.


Ligner ikke en der produceres mere? 
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 10:21
Det ved jeg desværre ikke, købte og fiskede med dem for en del år siden,men har kun enkelte originale tilbage ,den viste er på 10 gram, den kom også i 16 ,og 25 gram som jeg husker, der er sikkert en del der har dem endnu,måske kunne du annoncere efter dem.
Til top
Rune Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dr. Claws Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2014
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. Claws Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 10:28
Citat: Boss75

Citat: Dr. Claws

Den første, er det den der også hed JS (Jan Sørensen) Wobler? Sådan en meget lang, aflang wobler, uden gennemløb.

Ja det er den, ved du om den er til at få fat i

Jeg synes jeg så den på Jan og Bo's webshop for ikke så lang tid siden. Prøv at ring til dem.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 10:29
Du spørger efter andre,jeg begyndte selv at bruge Gladsax Wobbleren,i stedet for Fynsk Kystwobbler,da den kom frem, kastede bedre,men begge går fint højt og roligt i vandet.



Redigeret af folp - 08 Jan 2018 kl. 10:29
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2018 kl. 12:53
Hej, jeg har et par håndfulde liggende i de alm str.. Der er så vidt jeg husker flest ubrugte, nogle af de "oplyste" samt enkelte brugte. Jeg kan godt undvære en håndfuld.
Det er originaler fra Mesinge.
p.s. efterfølgeren er Fynbo wobleren (plast) som minder en del om de gode gamle.
Der kan sendes en mail til forma.fario@jubii.dk hvis det har interesse.
K&B Steen
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2018 kl. 11:34
http://www.lionfish.dk/Endegrej/fynbo20.jpg
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2018 kl. 13:52
Mig bekendt er Langelandstobisen ikke lig JS-wobbleren. Jeg mener jeg har førstnævnte derhjemme. Og jeg har mange JS-wobblere. Lad mig se efter. Hvis der er en Langelandstobis, må du gerne købe den.

Mvh. Peter
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jan 2018 kl. 11:53
Hej Peter
Har du fundet langelandswobleren,og i bekræftende fald,vil du så lægge et billed af den her på tråden ?
Vh
Jens
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2018 kl. 22:07
Hej Jens

Der var en enkelt dem, som jeg mener hedder langelandswobbleren. Den ses nederst på billedet, hvor diverse JS-modeller endvidere kan ses.

Mvh Peter 
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2018 kl. 08:12
Super,tak
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2018 kl. 09:04
Hej Jens

Så er det en af dem, du kalder "Langelandstobisen"?

Mvh. Peter 
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2018 kl. 11:05
Grunden til at jeg bad om et billed,var,at jeg ikke kendte langelandswobleren,og godt kunne tænke mig bare at se Hvorledes den er udformet. Hvis du vil sælge den,er jeg køber.
Bh
Jens 
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2018 kl. 12:28
Hej Jens

Lad os tage den privat. Send mig evt. en PB.

Mvh. Peter
Til top
flemming andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming66

Tilmeldt:: 01 Mar 2005
Geografisk: Karup
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming66 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2018 kl. 11:27
Hejsa.

Jeg har 11 fynske Kystwobler hvis det har din interesse. 

Mvh.

Flemming Andersen

25392918
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2018 kl. 16:46
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum