Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp ! Jeg har indrykket en auktion to gange

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hjælp ! Jeg har indrykket en auktion to gange
    Sendt: 29 Jan 2018 kl. 20:03
Jeg er kommet til at indrykke  auktion på mit Orvis hjul to gange.  Der er afgivet bud på begge auktioner så jeg kan ikke slette den ene.
Hvad kan jeg gøre?Cry
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2018 kl. 20:16
Hej Lasse.

Få fat i Lars Aagård, og lad ham slette den ene, vis ikke det kan lade sig gøre, så byd et meget stort beløb på den annonce du vil slutte, så plejer byderne, at kunne se, at den annonce er annulleret!

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2018 kl. 00:10
Citat: lc52

Jeg er kommet til at indrykke  auktion på mit Orvis hjul to gange.  Der er afgivet bud på begge auktioner så jeg kan ikke slette den ene.
Hvad kan jeg gøre?Cry

Man kan (heldigvis!) ikke byde på egne auktioner, så du må fange Lars Aagaard på adressen her info@123nu.dk og få ham til at løse problemet! 

K&B
Til top
Kai Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dyrsoe

Tilmeldt:: 04 Feb 2009
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dyrsoe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2018 kl. 06:50
Hej Lasse

Jeg er byder på den ene af dine auktioner (sh*t happens )

Hvis ikke der sker mere på den del, jeg er involveret i, kan du enten ignorere mit bud eller holde mig fast på det - dit valg.
No hard feelings herfra - uanset hvad udfaldet bliver.

M.v.h
Kai Petersen
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2018 kl. 08:35
Tak for gode råd. Jeg har skrevet lil Lars og bedt ham slette den af annoncerne jeg har indrykket sidst.
Til Kai:  Jeg kan ikke se hvilken annonce jeg har indrykket sidst så jeg er ikke klar over om det bliver den du byder på, eller den anden.  Hvis "din" annonce bliver slettet er du selvfølgelig frit stillet men er selvfølgelig velkommen til at byde på den annonce som bliver tilbage.  Det vil være samme bud som du har givet.   

MVH Lasse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum