Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åle/fladfiskekroge.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åle/fladfiskekroge.
    Sendt: 09 Apr 2018 kl. 07:57
Nu kender jeg Kenhook særdeles godt, da jeg er medlem, men den nye hjemmeside har kun en brøkdel af det gamle udvalg, og jeg mener ikke at Mudstad 3192 er til rådighed mere, men jeg er ikke i tvivl om, at der kan forhandles om hjemtagning, af et ønsket krog nummer, men generelt, er det som privatperson håbløst at forhandle en god pris på eksempel 100 stk. dertil er forsendelse omkostningerne, alt for høj.

Jeg har til gengæld her på forum, fået flere venlige henvendelser omkring små restpartier, så når de forhandlinger er på plads, så har jeg kroge nok, til mine forfang, resten af min tid, en ting jeg selvfølgelig er meget taknemlig for.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2018 kl. 01:36
Hej Per.

Jeg troede lige jeg havde fundet din krog, men øv https://www.kenhook.se/product/mustad-3191-no-11-carlisle-2 men prøv at kontakte / kikke på Kenhook.se, de har i hvert fald meget af det gamle Mustad. Fragten er høj; men man plejer at kunne finde ud af noget med grej for fragten.

MVH. Ivan.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2018 kl. 17:59
Hej Jens.

Hvis det er fakta, så er der vist skudt helt ved siden af skiven, med min ide' om en str. 8Cry

Selvfølgelig er jeg interesseret i de 38 stk., men den tager vi lige over personlig mail.

Hvis du vil give et tilbud på de 38 stk., så må du gerne kontakte mig på :

pkarlsen2003@hotmail.com

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Jens sund Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens sund

Tilmeldt:: 10 Sep 2016
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens sund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2018 kl. 13:32
Hejsa Per.
Jeg har 38 stk Mustad 3192 liggende, de er i størrelse 4 (de matcher de mål som du eftersøger) hvis det skulle have interesse??
Mvh Jens
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2018 kl. 00:20
Hej Carsten.

Jeg bliver lige i tvivl om min krog er str. 8, især når du mener, at den er for lille!

De kroge, der er 2 kroge på mit Mudstad rig, med et 25g. Pyramide lod, er ca. 37 mm. lange og ca. 10 mm. bred, målt udvendig, på skaft og modhage side!

Vis du har et sæt af de kroge, så lad mig evt. vide, hvor lange de er, så kan vi se om der er et match.

Hvis du har den rigtige størrelse, kan vi lige tage pris og stk. antal, over vores normale private mail!

Mvh
Per Karlsen.




Redigeret af PK - 06 Apr 2018 kl. 00:21
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2018 kl. 23:07
Hej Per. 
Mener jeg har dem i butikken dog i 1000 stk, men de kan jo sagtens sælges i anbrud. Tjekker i morgen. Dog synes jeg personligt,, og kun personligt,,, at str 8 er for lille
til de flade.

Mvh

Carsten


Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2018 kl. 18:19
Jeg kan se, at der er mange bud på, hvad for en type / krog, der er den rigtige, men jeg har fundet en pose, hvorpå der står flg.:

Blå skrubbe krog Mudstad 3192 str. 8 m. langt skaft, fra Grejgården, og det er den rigtige, så nu skal jeg så lige finde ude af, om jeg stadig kan købe den i 100 stk. pakkeWink
Mvh
Per Karlsen.
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2018 kl. 16:25
Hej Peer
det viste billede er fundet på.
www.wavinn.com
se under kattegori
fiskeri tilbehør find fiskekrog med øje, jeg tror det er den du efterlyse,
den hedder Mustad 326 np. bn fås i str. 8
håber du kan bruge det til noget Clap

hilsen Peder. Smile


Redigeret af æ fisker - 05 Apr 2018 kl. 16:27
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2018 kl. 16:21
Ja nu er Aberdeen krogene jo heller ikke så tosset, men de er jo desværre lidt for tykke i wiren, og stive i deres opbygning:

https://www.google.dk/search?tbm=isch&q=Aberdeen+krog&chips=q:aberdeen+krog,online_chips:aberdeen+hooks&sa=X&ved=0ahUKEwi78PLMqaPaAhWG2ywKHVDKC1oQ4lYIKygG&biw=1229&bih=603&dpr=1.56

Mvh
Per Karlsen.
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2018 kl. 16:15


Redigeret af æ fisker - 05 Apr 2018 kl. 16:16
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2018 kl. 10:37
Jeg har været omkring tackle. dk, men de kroge er for store, men ellers de rigtige, med black Nikkel, eller Blue Hook, som de oprindelige Mudstad hed.

Jeg skulle gerne ende op i str. 8, da de kroge giver den bedste krogning, vis man benytter børsteorm, som agn!

Problemet i dag er, at Black Nikkel krogene erstattes af bronceret / cameret overflader, eller helt moderne duratin overflader, men de kroge, har normalt ikke den tynde wire, som jeg søger!

Så reelt er der mange typer, af de lange orme kroge, men jeg vil gerne havde de originale Mudstad, men de er meget svære at finde i Bulk, altså 100 stk. pakninger. Jeg har fundet dem på Ebay, men forsendelse / shipping, gør de kroge urimeligt dyre, da en normalt 100 stk. pakke står i en flad 50er!

Mvh
Per Karlsen.
Til top
henrik hermansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
henrik hermansen

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik hermansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2018 kl. 09:26
prøv tackle.dk
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2018 kl. 16:23
Jeg skal have mine fladfiskforfang fornyet, især krogene trænger til en udskiftning.

Jeg vil meget gerne have fingre i de originale kroge, som hører til fladsfisk forfang, med 25g. pyramide lodder.

Mine forfang er monteret med 2 stk. Mudstad lange blå fladfisk kroge i str. 8.

Jeg ville gerne erhverve en 100 stk. pakning, men hvor finder jeg disse kroge?

Er der nogen der kan hjælpe?



Mvh
Per Karlsen.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum