Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline ul liner

 Besvar Besvar
Forfatter
Team-weber Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lille Elg

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lille Elg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline ul liner
    Sendt: 26 Apr 2018 kl. 22:40
Er der nogen herinde der har erfaring med de nye guideline ul liner ? Kunne godt tænke mig at vide hvilken vægt klasse jeg skulle vælge til min Orvis clearwater stang er lidt i tvivl 😊. Smile
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2018 kl. 05:34
Jeg bruger 14g på min syver.
Til top
PWL Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svene

Tilmeldt:: 21 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2018 kl. 07:23
Hej
Jeg selv bruger et 14 gr GL uls på min sage z-axis 696-4, det kaster super, hvilken klasse er din Orvis?
Til top
Team-weber Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lille Elg

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lille Elg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2018 kl. 08:30
Min er en kl 7. Tak for svarene 👍😊. Tight Lines. 
Til top
PWL Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svene

Tilmeldt:: 21 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2018 kl. 08:58
Til top
PWL Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svene

Tilmeldt:: 21 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2018 kl. 08:59
Hej så ville jeg prøve en 16 gr

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum