Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En hyggelig dag ved Fjorden

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: En hyggelig dag ved Fjorden
    Sendt: 05 Maj 2018 kl. 21:04
Egentlig bare en lille historie fra sidste weekend :)

En barndoms kammerat og mig havde aftalt vi skulle til Mariagerfjord og se om hornfiskene var kommet. Vi kommer ned til fjorden og får sat blink og silkesnor på stængerne hvor efter vi med stor forventning kaster linerne ud. Der var egentlig hornfisk men de ville egentlig hellere lege og slå til vores blink i stedet for at bide på silkesnoren. Efter vi har stået der en lille time med et par nøk på linen uden fisk kommer der en ung gut fra Letland og han stiller sig ved os og begynder også at fiske. Pludselig får han en fin hornfisk på krogen efter han får fisken i land spørger han os om vi vil have den da han skal med flyver hjem dagen efter og vi takker høfligt ja tak til fisken. Resten af dagen forgår kun med små hug uden gevinst. Jeg har aldrig smagt hornfisk så spurgte min kammerat om han ville med hjem og smide den på grillen og det ville han gerne (konen kan ikke lide fisk og var ikke hjemme så det var win win) så efter en lang dag ved fjorden sluttede det af med hornfisk på grillen og et par iskolde slots øl :D

Perfekt dag og håber virkelig snart der kommer sådan en “drenge” dag igen :D
Til top
Marius Juhl Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marius Juhl

Tilmeldt:: 15 Okt 2017
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marius Juhl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2018 kl. 12:57
Hej Dennis,

Super god historie. Det må ha' været en hyggelig dag. Jeg skal selv snart ud og fiske med et par barndomsvenner - glæder mig!

Mvh.
Marius
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum