Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Island

 Besvar Besvar
Forfatter
Erik Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik Pedersen

Tilmeldt:: 22 Dec 2004
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Island
    Sendt: 12 Maj 2018 kl. 08:56
Tusind tak Marius. Hvornår var I deroppe(måned) og hvilke steder fiskede I?
Til top
Marius Juhl Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marius Juhl

Tilmeldt:: 15 Okt 2017
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marius Juhl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Maj 2018 kl. 14:05
Hej Erik,

Da mine fiskevenner og jeg var på fisketur på Island, bestilte vi en guidet tur gennem http://gofishing.is/day-tours/. De tilbyder både ørred- og laksefiskeri. Vi var med en meget venlig guide, som snakkede flydende engelsk. På vegne af mine venner og jeg selv, kan vi varmt anbefale gofishing. Priserne kan ses inde på det ovenstående link.

Mvh.
Marius
Er du i tvivl om, hvilket fiskegrej du skal vælge? Besøg friluftsmagasinet.dk og læs diverse guides til valg af fiskegrej.
Til top
Erik Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik Pedersen

Tilmeldt:: 22 Dec 2004
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2018 kl. 21:53
Hejsa.
Vi er et par stykker, som drager til Island den 2.
September for at fiske, men vil gerne trække på jeres viden.
Vores fiskebudget ligger på ca. 5000 for fiskeriet( 4-5 dages fiskeri) og vi skal gerne have noget all round fiskeri. Hvad kan I anbefale?
Mvh.
Erik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum