Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fortryd auktionsbud?

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fortryd auktionsbud?
    Sendt: 30 Maj 2018 kl. 22:08
Jeg var lidt hurtig til at byde på en vare uden at se på det forstørrede billede.  Jeg opdagede et par "uregelmæssigheder" som ikke virkede ok.
Kan jeg fortryde mit bud?


MVH Lasse

Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2018 kl. 11:35
Nej det kan man ikke
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2018 kl. 11:43
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=regler&menu=Auktion

Det eneste der forhindrer dig i, at afstå fra dit bud, er din moral...Wink 


Redigeret af DNA7 - 31 Maj 2018 kl. 13:26
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2018 kl. 11:46
Citat: R. Rosendal

Nej det kan man ikke

Ahrr se reglerne, især synes jeg punkt 6. åbner for at man kan løbe fra sit bud! Confused

Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2018 kl. 11:58
Du kunne jo også spørge sælger lidt mere om varen. Billeder kan nogen gange snyde.

Hvilken vare handler det for øvrigt om?

Mvh. Ole
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2018 kl. 16:54
123nu.dk fungerer vel som internetauktionudbyder? Så må afgørelse her også gælde auktioner her på siden



Redigeret af P.M. - 31 Maj 2018 kl. 16:55
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2018 kl. 19:07
Stop det der Henning det er at åbne en dør på vid gab for spaming som vi har set nogle gange et bud er et bud så må man åbne øjnene før man byder
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2018 kl. 21:47
Mange tak for kommentarer til mit indlæg.  Bemærk venligst at der spørges til en fortrydelsesret hvor man kan trække et bud tilbage indenfor en kort tidsfrist.  Der er ikke tale om at løbe fra et bud eller at have dårlig moral.  Lauritz.com har en sådan fortrydelsesret.  Jeg ville gerne have haft den mulighed  ved et par salg her på lystfiskerforum hvor sælger sendte noget lort hvor sælger tilsyneladende havde glemt at oplyse om et par fejl og mangler.  

Nu har jeg "vundet" auktionen og betaler selvfølgelig og er så spændt på at se om den fisketaske jeg modtager  virkelig er bundet sammen med en snor eller om det er mig der har set forkert.
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2018 kl. 19:59
Tror at snoren er til at snøre ind læs posen sammen med.
Kan ikke se at den snor holder noget som helst..
Pøj pøj med den.
Mvh Thomas.

Til top
steen Østergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stoe01

Tilmeldt:: 20 Dec 2009
Geografisk: varde
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stoe01 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2018 kl. 16:44
Skiv en PB. til sælger at du trækker dit bud.
Det er set før og virker, med mindre sælger er en grib der absolut vil fastholde dit bud.
Vi kan jo alle fejleLOL
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2018 kl. 16:22
Hm - tingene er åbenbart forskelligt formuleret/betinget over div. sites, da man andre steder, der kører åben auktion uden hovedregler eller opretholdelse af lignende ofte hopper fra- MEN - det er så som regel indenfor sælgers annoncerede tid for stop. Det er de netop betingede manglende regler der samtidig åbner for alle de misforhold, der konstant fylder utallige sites.

Div. zitecrews vil naturligvis ikke gå ind og vurdere sagerne, da de så vil stå overfor multible økonomiske udgifter via juridiske krav etc. :)

Hvis man hopper fra efter man har vundet auktionen, står man ikke stærkt, da man jo for det første, (muligvis) har haft god tid til, at hoppe fra. Hvis man er hoppet ind i sidste øjeblik, må man efter min mening pænt betale ved kasse 1, da sælger ellers står over for yderligere besværligheder med tid/genoprettelse af auktionen.. Selvf. kan man pænt spørge samme om, hvorvidt han/hun er parat til, at fritage èn for sit bud - evt. mod mindre kompensation - da det jo i sidste ende drejer sig om kroner :)

/Kim


Redigeret af kikophil - 13 Jul 2018 kl. 16:27
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum