Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geoff Anderson Raptor 5 erfaringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Geoff Anderson Raptor 5 erfaringer
    Sendt: 19 Jun 2018 kl. 21:08
Jeg overvejer at købe min første vadejakke og i min søgen på nettet efter muligheder fandt jeg Raptor 5 jakke som pt er på tilbud til 1400 kr.. Men af en eller anden grund er de flest reviews på nettet gamle eller på hvad jeg tro er polsk..
Så vil høre om der er nogle af jer som har nogle bruger erfaringer med denne jakke de vil dele med mig..?
Til top
Ole Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
elldis

Tilmeldt:: 10 Jan 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elldis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2018 kl. 09:42
Jeg har en ny Geoff Anderson Raptor 5 str. L du kan købe for 800,- kr, plus porto.
Der er stadig mærker på.
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2018 kl. 19:31
En fremragende jakke som du vil blive glad for.
Har lidt færre detaljer og er lidt lettere i stoffet end WS modellen, men eller er det den samme jakke.

Jesper Rasmussen
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2018 kl. 15:04
Jeg er indehaver af WS4 eren som de har tilbud på hos fluer.dk, det er kvalitet og lever indtil videre fuldt ud op til mine forventninger.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum