Bliv medlem 
Til forsiden Fishing Gear Aarhus
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline ULS

Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fluemand

Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluemand Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline ULS
    Sendt: 08 Sep 2018 kl. 14:01
Goddag i Forummet.

Ville høre, om der var nogen, der har erfaring, med de nye ULS-skydehoveder? Gode eller dårlige, er lige velkomne, især hvis de erfaringer, er gjort ved Skjern Å. Wink

Knæk & Bræk

Henrik

Til top
Hans Jørgen Christiansen Se Drop Down
Brugernavn:
kaktusse

Geografisk: Gram
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kaktusse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2018 kl. 19:46
Jeg har godt nok kun testet dem , og var ret imponeret over den kraft de udvikler , men jeg ved flere af mine kolleger er begejstrede for dem.
Til top
Peter Thinghuus Se Drop Down
Brugernavn:
Cola Avatar

Geografisk: Silkeborg
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Cola Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2018 kl. 10:31
Hej Henrik
Jeg har nu fisket med en enkelt type hen over sommeren, og er meget tilfreds,Jeg har fisket i Karup og den "korte" længde giver lidt længere indtag i egen side og et pænt udlæg i modsat side.
Vægten skal jeg nok have justeret ned, men det er jo i forhold til min favorit stang.
Jeg har købt min i sverige, da de havde dem på laget fra starten af.
mvh
Peter
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Altid sikker på et godt TILBUD!

Fluer.dk

Altid mange tilbud

Fiskerejser.dk

GEOFF ANDERSON