Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning af afsnit fra DR Derude med snøren

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Efterlysning af afsnit fra DR Derude med snøren
    Sendt: 30 Sep 2018 kl. 20:05
Jeg efterlyser afsnittet fra DR Derude med snøren om Karup å.
Da min video maskine har ødelagt båndet med dette afsnit, så vil jeg høre om der var en som havde omtalte afsnit. Som jeg evt. kunne låne. Da jeg ikke kan finde det nogle steder.
På forhånd tak.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2018 kl. 20:46
Kontakt DR 

De er i gang med at digitalisere deres arkiv jeg ved at de i øjeblikket er nået fra 1925-1984, Mon ikke der er en venlig sjæl derinde der kan kopiere det afsnit for dig hvis du sender en disc ind til dem.
Til top
jimmi haurholm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jimmi h

Tilmeldt:: 11 Apr 2002
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi h Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2018 kl. 22:27
hej thomas jeg har det omtalte afsnit med line arlene.
jeg venter lige nu på en video grapper så jeg kan overføer mine vhs bånd til pc.
men hav lidt tålmodighed og skriv til mig på jhaurholm@gmail.com  så finder vi ud af det.
mvh jimmi haurholm

Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2018 kl. 22:04
Hej Jimmy
Jeg har sendt dig en mail

Mvh
Thomas
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2018 kl. 09:21
Savner også den udsendelses række og kan også huske DR 2 Temalørdag med lystfiskeri som var et virkeligt godt gennem arbejdet program med mange af lystfiskeriets store personligheder håber det en dag bliver muligt at gense dette!
Vh
Henrik
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2018 kl. 22:24
Hejsa
Jeg har skrevet til DR  om de ikke ville sende programmerne :
Dr-Derude med snøren med Line Arlien-Søborg som vært.
Fluernes dronning, den tovlige dyrelæge, Troldmanden og laksen ( The Wizard Of Gävle). Osv.

Ifølge DR så har de ikke planer om at sende tv programmerne igen.

Mail fra DR:
"DR har ikke mulighed for at genudsende de programmer du nævner i din mail. Derfor har jeg videresendt din mail til Bonanza redaktionen til inspiration."

Så vi må håbe at de kommer på Bonanza.

Mvh
Thomas
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2018 kl. 22:04
Citat: snøvledk

Hejsa
Jeg har skrevet til DR  om de ikke ville sende programmerne :
Dr-Derude med snøren med Line Arlien-Søborg som vært.
Fluernes dronning, den tovlige dyrelæge, Troldmanden og laksen ( The Wizard Of Gävle). Osv.

Ifølge DR så har de ikke planer om at sende tv programmerne igen.

Mail fra DR:
"DR har ikke mulighed for at genudsende de programmer du nævner i din mail. Derfor har jeg videresendt din mail til Bonanza redaktionen til inspiration."

Så vi må håbe at de kommer på Bonanza.

Mvh
Thomas

jimmi haurholm er der chance for at du har overnævnte programmer, som skal digitaliseres (eller hvad man kalder det) også, så ville jeg være meget intereseret i kopier

mvh
kent
husk 1 flue i vandet er bedre end 10 i boksen
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Okt 2018 kl. 17:59
Hej kent
Udsendelserne "Preben Torp Jacobsen - "Den Tovlige Dyrlæge"
og Toril Kolby  "Fluernes dronning" ligger på youtube.

Preben Torp Jacobsen - "Den Tovlige Dyrlæge:


https://www.youtube.com/watch?v=r-XrQLo9M1w

Toril Kolby  "Fluernes dronning":

https://www.youtube.com/watch?v=2hRDUJwqjmk&t=0s&list=PLOco2RtHOXetY0L1jb6hN1R-_QAaoKAmQ&index=5


Redigeret af snøvledk - 05 Okt 2018 kl. 17:59
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2018 kl. 17:24
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2018 kl. 00:50
Så mangler vi bare temalørdagen med Mogens Espersen, Troldmanden fra Gavla fiskeri i Stokholms strøm og så videre, gid ville sende det plus Dr derude med Line Arlin Søborg husker bla den med Per Lund fra Kolindsund kanalerne👍🏻👍🏻
Vh
Henrik
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2018 kl. 23:54
Hej Henrik
Ja det kunne være dejligt hvis de ville lave en "Tema Lørdag" igen, men som jeg skrev tidligere i tråden, så vil DR ikke sende de føromtalte programmer. (Svaret er vedhæftet oppe i tråden)
Så vi må håbe at de kommer på DR/Bonanza som de skrev de ville kontakte.
Ellers må flere folk skrive til dem Smile Så de kan fatte at folk vil se de udsendelser.  Wink


Redigeret af snøvledk - 17 Okt 2018 kl. 00:10
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum