Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrug den rette rubrik.....

 Besvar Besvar
Forfatter
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 185
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Brug den rette rubrik.....
    Sendt: 17 Jan 2019 kl. 21:07
Skal vi ikke prøve at holde endegrej i den rette rubrik Wink
Til top
Sven Damgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Svedam

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 7
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2019 kl. 23:16
God ide.
 Hvis vi alle lader være med at byde på de auktioner,
 der er i forkert rubrik får denne uskik  vel hurtigt ende.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2019 kl. 00:05
Hej Milton.

Jeg kan nu godt lide den tankegang, at alt skal foregå efter reglerne, men er der ikke en årsag til, at nogle af auktionerne flyttes med vilje?

Jeg ser en tendens til, at et enkelt medlem tæppebomber eksempelvis endegrej, med alverdens endegrejer, fra en virksomhed, der ikke er eksistere mere. Det er jo ikke et engangs tilfælde, men har varet i i mange måneder, og jeg har gjort Lars Åagård opmærksom på, at netop den trafik, burde sendes ud i højre side, som bliver betalt!

Jeg går ikke efter vedkommende med navns nævnelse, men jeg har diskuteret det med andre medlemmer, og det er nu så overdrevent, at jeg er sikker på, at endegrejs auktioner, bliver helt smadret, vis det fortsætter.

Nu er det vel et fortolknings spørgsmål, om endegrej hører under spinnegrej, eller? jo jeg ved udemærket hvor tingene bør udbydes, men det er jo håbløst med små 220 enkelt auktioner, under eksempelvis endegrej!

Tendensen de sidste åringer er, at man går fra de i mine øjene fine muligheder, der er på 123.nu for auktioner, og over på DBA og andre salgs / købs steder, og det skyldes blandt andet, det som pt. foregår med enkeltpersoner på 123.nus auktioner.

Jeg har de sidste 15 år brugt 123.nus auktioner med glæde, mest fordi der normalt er et gennemskueligt og interessant udvalg, men det er meget småt med det, her i 2019Cry

Jeg vil opfordrer Lars Åagård endnu engang til at kigge på især endegrejs annoncerne, og få flyttet de gentagne annoncer over til højre, så der skal betales, det er jo noget der ligner erhversmæssig salg!

Mvh
Per Karlsen.


Redigeret af PK - 18 Jan 2019 kl. 00:08
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2019 kl. 17:08
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2019 kl. 17:20
Nå, jeg prøver igen.
Havde ellers skrevet en ordentlig smøre, der bare forsvandt ud i det blå.

Gider ikke gentage det igen. Men jeg holder helt og aldeles med både Milton og Per.
Prøv nu at bruge de rigtige aktionsrubrikker, når der lægges grej ind til aktion.

Og Per, du har HELT og ALDELES RET i at kommercielt salg ikke hører hjemme på en aktionsside.

Mvh
Allan Jacobsen
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jan 2019 kl. 19:28
Jeg gad godt vide om det er brugt eller nyt endegrej der er tale om men det kan jeg vel ikke få at vide
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 09:03
Kan godt forstå folk der måske sælger et lot i ny og næ ikke smider deres salg op i endegrej,deres opslag bliver druknet i wobbler salg.
Jeg gider heller ikke at kikke derinde mere efter endegrej men finder mine køb under spinnegrej og samlergrej 
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 12:44
Jeg har lige været inde og set på hvad der menes og kan godt se problemet !

Det kunne jo løses meget nemt ved at man kun måtte have max 5 salgstråde kørende af gangen eller måske mindre,,, 
Bare mit forslag !


Redigeret af carsten o - 19 Jan 2019 kl. 15:05
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 15:52
Og ja men så sælger jeg også andre steder man jager sælgerne væk i en lind strøm lige på facebook men det er måske også meningen så det kun er det fineste af det fineste der må sælges herinde Stop det formynderi og lad john sælge sine ting det er jo ikke første gang han bliver jagtet hvis i jager stor sælgerne væk hvad er der så tilbage
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 18:28
I min optik er en aktion beregnet til brugt eller nyere godt grej. Altså har jeg nul problem med John og hans aktioner. Mener for øvrigt heller ikke at der på noget tidspunkt er nogen der har nævnt ham desangående.

Når der oprettes en aktion, mener jeg der er flere aspekter i denne. Punkt 1. Man får ryddet op i skuffer og skabe af grej man ikke selv bruger mere. Punkt 2. I stedet for at smide det væk, sættes det på aktion for derved at hjælpe andre til noget brugbart grej.
Punkt 3. Prisen er ganske individuel; er man interesseret i at komme af med sit grej bør startprisen være "human". Men det er jo op til den enkelte hvad han mener grejet er værd.

Når vi nu ser masser af nyt grej på aktionssiderne på 123, kan vi vel blive enige om at det ikke er en decideret oprydning der finder sted. 
Måske heller ikke lige for at hjælpe andre medlemmer til noget grej til en fornuftig pris.

I og med der flyder så meget ens nyt grej i de rubrikker der tidligere er omtalt, bliver det mere og mere uoverskueligt at finde de enkelte gode lot der selvfølgelig også ligger i rubrikkerne.

Aktionerne med alt det ens nye grej der figurerer på 123 kalder jeg ganske enkelt "forurening" af en ellers god aktions-hjemmeside.

Mvh.
Allan J.
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 185
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 20:27
Cry..........
Skal vi ikke prøve at holde endegrej i den rette rubrik Wink    Clap
Til top
Allan Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Allan Jacobsen

Tilmeldt:: 30 Aug 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 60
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 21:11
Milton, du har ret.
Vi er vist kørt ret meget af sporet Wink
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 21:28
Citat: pip_ser

Og ja men så sælger jeg også andre steder man jager sælgerne væk i en lind strøm lige på facebook men det er måske også meningen så det kun er det fineste af det fineste der må sælges herinde Stop det formynderi og lad john sælge sine ting det er jo ikke første gang han bliver jagtet hvis i jager stor sælgerne væk hvad er der så tilbage

Nu var det slet ikke den person jeg mente,måske skulle du være 100% sikker på hvem folk mener inden du smider dig om med beskyldninger om at man jager nogen,Det er ikke første gang John det begynder at blive lidt trælst.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2019 kl. 09:26
Nu skriver Per Karlsen det er håbløst med 220 auktioner et fåtal af dem er nye hovedparten kommer fra john derfor skriver jeg som jeg gør det plejer jo at være ham i jagter auktionerne fra andre udbydere udgør en lille del hvad Milton angår så er det jo nok nogle på samlergrej der støder ham men det burde han jo nok selv kommentere
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2019 kl. 09:46
@John 
En gang mere jeg har aldrig nogensinde jagtet den person du omtaler,jeg har aldrig hørt om ham og ved ikke hvem det er,Så vær så venlig at blande mig uden om at der er nogen der evt. har en konflikt med ham.
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 185
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2019 kl. 10:29
Ser ud til at mit oplæg skaber en debat som efter min mening er helt utilsigtet Confused

Jeg er overhovedet ikke efter nogen bestemte ! Og har ikke konflikter med nogen.

Jeg mener bare at der er en grund til at auktionen er delt ind i grupper, - for at man
ikke render i det samme grej i alle grupper, det burde vel kunne forståes !

Tastefejl kan forekomme, og det har jeg forståelse for.

Derfor min opfordring.............................Wink
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2019 kl. 16:42
Citat: pip_ser

Og ja men så sælger jeg også andre steder man jager sælgerne væk i en lind strøm lige på facebook men det er måske også meningen så det kun er det fineste af det fineste der må sælges herinde Stop det formynderi og lad john sælge sine ting det er jo ikke første gang han bliver jagtet hvis i jager stor sælgerne væk hvad er der så tilbage


John sælger jo ikke Kina grej,  så hvor kommer han ind i billedet ?
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2019 kl. 17:30
Det gør han PGA antallet af auktioner ( Per Karlsens indlæg ) og fordi nogle er kommet på samlergrej fordi de ikke altid ligger det rigtige sted ( Milton ) selv om de ikke vil sætte navne på hvem det er så er det jo ikke første gang og desværre nok heller ikke sidste
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 185
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jan 2019 kl. 18:08

Som jeg skrev i sidste svar:

Jeg er overhovedet ikke efter nogen bestemte ! Og har ikke konfliktter med nogen !

Det svar burde selv John B. kunne forstå. Cry

Derfor vil jeg heller ikke hænge nogen bestemte ud, -det ligger uden for min kompetence LOL

 

Jeg mener bare at der er en grund til at auktionen er delt ind i grupper, - for at man

ikke render i det samme grej i alle grupper, det burde vel kunne forståes ! Confused

 

Gammelt eller nyt er for mig uvedkommende, om nogen vil kalde det endegrej eller samlergrej er jeg også ligeglad med. Jeg er i øvrigt ikke selv samler af endegrej.

 

Jeg mener bare i grove træk så er endegrej hvad det er og bør derfor også havne i den rubrik.

 

Jeg tror grunden til at det i nogle tilfælde havner andre steder dels er tastefejl eller fordi sælger er bange for ikke at få solgt i det store ”marked” der er i rubrikken endegrej. Jeg har heller ikke noget imod at en sælger har 100 annoncer med endegrej, det er da fint der er noget til salg Clap

Dette var mine sidste ord i den debat.


Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2019 kl. 18:04
Humor, den samme tråd igen, med de samme fingre pegende mod de samme personer og alligevel hykler man videre:
"Jeg er overhovedet ikke efter nogen bestemte ! Og har ikke konfliktter med nogen ! Det svar burde selv John B. kunne forstå. Cry" skriver Milton".

Syg humor, i samme sætning som han proklamerer sin kanditatur til Nobels fredspris, så afslutter han ringeagtende og nedladende om John B. Klasse og hykleri.

Også enig med John B i, at der ingen tvivl er om at addressen er til John, igen. Der må  være små kedeligt inde i de hoveder, som kun kan plagiere tidligere tråde, uden originale tanker selv - nå ligemeget.
Milton du skriver uklart igen og igen: "Skal vi ikke prøve at holde endegrej i den rette rubrik".
Du overser tydeligvis totalt det faktum, at endegrej også kan være spinnegrej eller samlergrej. Hvad er det rette så???
Hvad mener du om et Hardy palisander fluekabinet med 200 antikke hardy fluer, skal det så også stå under fluer?
Eller hvad med de dyre Hardy endegrejer der handles til over 5.000 Kr pr stk, er det stadigt bare endegrej. ??? (nejda - det er noget helt andet)
Endeligt, så tag læsebrillerne på, se klart og erkend usikkerhederne.
Det handler om den enkeltes viden / sondring / preferencer, imellem samlergrej, endegrej eller spinnegrej.
Vi undgår ikke gråzoner, så udvis lidt af din egen proklamerede tolerence.

Og til slut en stor tak til John for årets handler, uden dit opsøgende arbejde havde vi ikke så interessant endegrej at gå med.

Laissez-vous bouillir un oeuf
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2019 kl. 19:31
Steen Du taler for døve øre visse personer er udenfor pædagogisk rækkevide Jeg har talt med John Asnæs og han kunne også se hvem kritikken var rettet mod
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2019 kl. 14:12
Sjovt at se at i begge to (Steen og John) taler om pædagogik og sjovt at se i begge to er hinandens sidekicks i endu en tråd hvor i kaster med mudder efter folk

Hvem glemmer denne tråd med Steen jørgensens "pædagoiske" kommunikation med andre folk 
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=51056&KW=&title=auktions-spamm

Og her et af tingene den meget pædagogiske Steen jørgensen skriver til et andet menneske han ikke er enig med i ovennævnte tråd:


Citat: S. Jørgensen

  Til Jesper R


Så når du så sidder afvist, kasseret, blotlagt, "som en forsmået trettenårig", så skal du bare trøste dig selv igen, med at fedte rundt med svedige fingre, i din lillesøsters lyserøde ting.
O tempora o mores




Redigeret af Kevin rostrup - 23 Jan 2019 kl. 14:13
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2019 kl. 17:45
Ak ja Kevin Rostrup - hvem ellers? Jeg kan se at du stadigt har det forstørrede behov, for konflikter. Jeg kan også se at du stadigt ikke gider læse op, før du rabler et eller andet af.
Mest tankevækkende er dog at du stadigt fantaserer "om din lillesøsters lyserøde ting" (hviket stadigt ikke var noget jeg indførte, blot besvarede). Men det må jo være svært at skulle læse længere ting.
Men når du nu selv bringer det på bane, så søg dog prof hjælp, mht det lyserøde, det styrer jo tydeligvis din hverdag, så du uopfordret og med glæde vender tilbage til det. Tro mig, det er ikke et sundhedstegn Kevin.

Nå men til evt andre læsere, så tjeck hele den reff. streng, for korrekt sammenhæng.
Til Kevin, jeg ved ikke hvad der er galt, men det er ikke så lidt.


Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2019 kl. 18:34
Citat: S. Jørgensen

Ak ja Kevin Rostrup - hvem ellers? Jeg kan se at du stadigt har det forstørrede behov, for konflikter. Jeg kan også se at du stadigt ikke gider læse op, før du rabler et eller andet af.
Mest tankevækkende er dog at du stadigt fantaserer "om din lillesøsters lyserøde ting" (hviket stadigt ikke var noget jeg indførte, blot besvarede). Men det må jo være svært at skulle læse længere ting.
Men når du nu selv bringer det på bane, så søg dog prof hjælp, mht det lyserøde, det styrer jo tydeligvis din hverdag, så du uopfordret og med glæde vender tilbage til det. Tro mig, det er ikke et sundhedstegn Kevin.

Nå men til evt andre læsere, så tjeck hele den reff. streng, for korrekt sammenhæng.
Til Kevin, jeg ved ikke hvad der er galt, men det er ikke så lidt.



@Steen Jørgensen

For det første det var ikke til mig du var grov overfor i den tråd (på tal om at læse op,før du rabler et eller andet op). Mine to indspark i den tråd var på ingen måde grov eller grim i sproget overfor nogen og forøvrigt har jeg ikke slettet eller redigeret noget som du har prøvet på i den tråd.

For det andet er den eneste der burde søge hjælp er dig når du er så fixeret af incest og pædofili.

Jeg forstår heller ikke hvorfor du ikke er ip bannet fra dette fora for længst...prøv at bruge det samme sprogbrug du gør her på andre fora/facebook så ryger du hurtigt ud.
Du er en af grunden til at mange forlader dette site.


Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2019 kl. 19:17
Nu kom det ud mellem sidebenene Milton agnene er ikke fine nok til samlergrej så ramte jeg jo rigtigt det var John Asnæs der lige skulle vide at hans agn hørte til et andet sted hvorfor ikke bare skrive det
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2019 kl. 19:32
Helt humor Kevin, at netop du skulle slynge om dig med denne type diagnoser, men hvad hjertet er fuldt af, løber munden vel over med.
Så du må vel have en bedre indsigt / forudsætninger, i forhold til de relaterende  problemer end så mange andre.
Nå men -
Det er dig der bringer det sygelige på bane - igen!
Det er ligeledes dig, der ensidigt slynger om dig, med påstande om konkrete sygelige diagnoser.
Jeg ved også godt, at der bør være "højt til loftet" i fora, men forekommer det dig ikke at denne slags "name calling" er over grænsen?
Nå det er måske bare mine forventninger til dine retoriske evner, der er en hel folkeskole for høje.
Så når du ikke bidrager med andet end perfiditeter, usammenhængene retorik, du beviser din uvilje til emnet, ved at inddrage ballade for balladens skyld, så har jeg ikke så meget mere tid til din udstilling af egne problemer (splinter og bjælker).
Så søg nu prof hjælp, tag dig et glas vin og start et nyt liv
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 842
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2019 kl. 19:54
Citat: S. Jørgensen

Helt humor Kevin, at netop du skulle slynge om dig med denne type diagnoser, men hvad hjertet er fuldt af, løber munden vel over med.
Så du må vel have en bedre indsigt / forudsætninger, i forhold til de relaterende  problemer end så mange andre.
Nå men -
Det er dig der bringer det sygelige på bane - igen!
Det er ligeledes dig, der ensidigt slynger om dig, med påstande om konkrete sygelige diagnoser.
Jeg ved også godt, at der bør være "højt til loftet" i fora, men forekommer det dig ikke at denne slags "name calling" er over grænsen?
Nå det er måske bare mine forventninger til dine retoriske evner, der er en hel folkeskole for høje.
Så når du ikke bidrager med andet end perfiditeter, usammenhængene retorik, du beviser din uvilje til emnet, ved at inddrage ballade for balladens skyld, så har jeg ikke så meget mere tid til din udstilling af egne problemer (splinter og bjælker).
Så søg nu prof hjælp, tag dig et glas vin og start et nyt liv

hahahahahaha LOLLOLLOL Du er komisk.....Du skriver om det du selv har skrevet og så siger at jeg har gået over grænsen Wacko
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum