Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms Freestone

 Besvar Besvar
Forfatter
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms Freestone
    Sendt: 19 Jan 2019 kl. 17:56
Ohøj,

Jeg skal have nye waders, og har kikket lidt på Simms Freestone - der kommer en forstærket udgave i handlen her i løbet af Februar.. Er der mon nogen af de ærede formænd der har haft et par og kan dele lidt erfaringer?? 
Mvh Finn
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 18:31
Spar dig selv for en masse besvær, lad være med at køb dem.
Til top
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 18:55
Hej Morten,

jeg fornemmer at du ikke har været glad for dem du har haft? Kan du evt. uddybe lidt??
Mvh Finn
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jan 2019 kl. 19:25
Jeg har nu aldrig ejet et par Freestone, men jeg har et par venner der har og de har kun haft problemer med deres vaders. De bliver simpelthen utætte for et godt ord. Kvaliteten står ikke mål med prisen. 
Til top
claus andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
felix

Tilmeldt:: 15 Nov 2005
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér felix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jan 2019 kl. 11:12

  Hej.
  Har haft mine Freestone waders i ca 6 år uden problemer med de blev utætte..Brugt både på kysten og åen året rundt..Sidste år blev de lidt utætte ved anklen så nu bruges de kun ved åen..

Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2019 kl. 21:11
nu er prisen på freestone waders faktisk ikke særlig høj .. waders og støvler for under 3000 kr., 
men afhængigt af hvor meget man bruger dem, og hvordan man behandler dem, så vil de jo temmelig sikkert holde det de kan .. 
udover at prisen på G3 og G4 waders er ret høj, så yder Simms service på waders i de serier, så måske en mulighed var at smide lidt ekstra i kassen, og gå et niveau op.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum