Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beviklingstråd

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Rens

Tilmeldt:: 11 Okt 2017
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Rens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Beviklingstråd
    Sendt: 29 Jan 2019 kl. 18:19
Hej jeg står og mangler lidt beviklingstråd til en ABU Diplomat 751 - den tråd der er sort / grå - en speciel tråd. Jeg skal ikke bruge så meget og kan naturligvis sende rullen retur efter brig . Kontakt mig på lars@bahrt.dk Mvh Lars
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 185
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2019 kl. 19:15
Hej Lars.......
Jeg kan desværre ikke hjælpe, - MEN jeg har set den omtalte tråd hos
"Frederiksen Flyrods", her på siden.
Måske du kan bruge den Wink
vh.
Milton
Til top
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Rens

Tilmeldt:: 11 Okt 2017
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Rens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2019 kl. 19:33
Hvem er det - er det en butik ?
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 185
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2019 kl. 19:52
Ja, - du finder ham til højre her på sidenWink
Til top
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Rens

Tilmeldt:: 11 Okt 2017
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Rens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jan 2019 kl. 23:30
Tusind tak for hjælpen Mvh Lars
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2019 kl. 20:09
Hej Hvis det er den tråd jeg tænker, så findes den i 3 forskellige afskygninger/vævninger. Jeg har dem alle tre og du må låne dem hvis du vil. Send evt mail til: lillglimmyfisher@gmail.com
VH Frederiksen
Til top
Lars Bahrt-Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Rens

Tilmeldt:: 11 Okt 2017
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Rens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2019 kl. 16:41
Tusind tak for tilbudet - det vil jeg meget gerne have tilsendt. Venligst opgiv mobilepay nr. så jeg kan dække dine udgifter. Sender rullerne retur når jeg har brugt hvad jeg har behov for. Med venlig hilsen Lars Bahrt-Jørgensen, Rens Bygade 43, Rens 6372 Bylderup Bov
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum