Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åndbar waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Jakob Revsbech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JakobR Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2019
Geografisk: 3400
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JakobR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åndbar waders
    Sendt: 08 Apr 2019 kl. 17:39
Hej forum
Jeg er på udkig efter åndbar waders.
Mit problem er at jeg bruger 51 i sko.
Hvidovre sport kan ikke skaffe nogle i min str.
Nogle der har en ide om hvor jeg kan finde det jeg søger.
På forhånd tak
🤞
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 17:57
Hej Jakob.
Simms kan lave “custom size waders”  så direkte hos Simms (USA). 
Eller burde din Simms forhandler kunne hjælpe.

Om de også har støvler i din str ved jeg ikke.

Mvh.  Jørgen
Til top
Jakob Revsbech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JakobR Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2019
Geografisk: 3400
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JakobR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 18:05
Prøver at kigge der. Tak
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fister Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fister Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 18:59
Ellers prøv Vision vaders.
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 21:28
Jeg er selv oppe tæt på samme størrelse og Sims standart sokker er ikke ret store, så man bliver nød til at få dem speciallavet med ekstra store sokker.

Det er langt mere problematisk når man skal have wadestøvler for de eneste som jeg kender til der laver en støvle i str 16 er Sims og det er nogle stive klodser, har selv et par af dem.

Alternativt kan man købe et par rockboots som dykkerne bruger, de er fremragende på sandbund men de yder ikke meget støtte hvis man skal ud og wade i store sten.

www.aquatic.dk/produkt/8331/boot-ultrawarmth-7mm/ba-044920-13
ovenstående koster omkring en 500 kr.

Jesper Rasmussen


Til top
Jakob Revsbech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JakobR Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2019
Geografisk: 3400
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JakobR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 22:12
Det vil jeg da se på. Tak
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 22:12
Denne amerikanske hjemmeside har med garanti, det du søger! Jeg har selv købt derfra!


Den danske pris bliver ca.: Prisen på varen i USD + ca. 100 USD i forsendelse + ca. 15 % i afgift af det samlede beløb + 160 DKK i dansk ekspeditionsgebyr!

Bo
Til top
Jakob Revsbech Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JakobR Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2019
Geografisk: 3400
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JakobR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Apr 2019 kl. 22:18
Bo syntes ikke helt jeg kan finde sko i den rigtige str på denne side.
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2019 kl. 06:36
Hmmm... Prøv at ringe til dem og spørg, om de har nogle i din størrelse!

Bo
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2019 kl. 12:36
Big camo har ikke støvler større end str.15 og deres waders er til meget brede mennesker og ikke til de lange med store fødder.

Jesper Rasmussen
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2019 kl. 19:15
Hej Jacob
Bruger selv Kinetic DryGaiter fra Hvidovre Sport i str. L og bruger normalt str. 47 (us 12,5). Wadersne har en fin pasform ikke mindst fødderne der er meget brede og store således at de også er til at komme ud af! Jeg tænker at føddernes størrelse på wadersne må følge str. på selve wadersne så mon ikkke du vil kunne bruge XL eller XXL?Det er klart at de kvalitets mæssigt ikke kan måle sig med de dyre mærker, men jeg er meget tilfreds og de plejer at holde flere sæsoner.
VH
Henrik


Redigeret af HSJ - 09 Apr 2019 kl. 19:16
Til top
Jan Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
baronen

Tilmeldt:: 21 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér baronen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2019 kl. 08:42
Hej Jacob
Jeg er selv en stor mand med en god stor str. 50. Efter en del søgning fandt jeg nogle åndbare Vision waders inde hos Salmon Fly. Jeg vil anbefale, at tage en snak med Kim.
Vadestøvler i vores størrelse er svære at finde. Jeg kender kun til Simms Freestone, som måske nok er for små til dig(?)
Skriv endelig, hvis du finder en god løsning; du er ikke alene med dit problem.

Mange hilsner
Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum