Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kastekursus / læremester søges til fluekast

 Besvar Besvar
Forfatter
Lasse Munkholm Skovsted Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zioux

Tilmeldt:: 07 Aug 2016
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zioux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kastekursus / læremester søges til fluekast
    Sendt: 22 Apr 2019 kl. 22:15
Super fedt Bo!
Jeg kigger forbi en tirsdag Smile
MVH. Lasse
Til top
bo poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bopol

Tilmeldt:: 10 Dec 2016
Geografisk: thisted
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bopol Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2019 kl. 20:55
hej Lasse jeg vil da gerne hjælpe dig jeg har 30 år som fluefisker i posen er med i bestyrelsen for Thylandslysterfiskerforening og står for udsætningerne du er velkommen til at kige ned i klubhuset på torneale 4 i thisted det skal ikke koste noget vi er der hver tirsdag fra kl 19,00  kom ned og spørg efter Bo Poulsen kom med dit grej så finder vi ud af detSmile
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2019 kl. 10:31
Du kan da bare gå hen til Henrik Mortensen,han bor også i Thisted..måske han kan lave et lokalt kursus..hvem ved ?😁😁
Til top
Ole Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
elldis

Tilmeldt:: 10 Jan 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elldis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2019 kl. 08:26
Hej Lasse
Prøv Thylands Lystfiskerforenings FB-side, måske der er en der vil hjælpe dig.
Ole
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas klausenn

Tilmeldt:: 18 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausenn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2019 kl. 08:15
hej lasse  jeg er lige flyttet til nibe jeg vil godt tilbyde at du kommer her ned og så kan jeg hjælpe dig igang og rette lidt fejl ganske gratis så du kan spare sammen til et kursus men kan fiske indtil da ;)
Thomas Klausen
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2019 kl. 23:26
FFFDs kastekurser er gratis for medlemmer, og et medlemskab koster kr. 250,-/år. Der holdes flere kastekurser årligt, og det vil selvfølgelig kræve noget transport, men alene i Aalborg-afdelingen er de ret aktive med kastekurser. Billgere kasteinstruktion fra kompetente og certificerede instruktører får du ikke.

Lars
Til top
Lasse Munkholm Skovsted Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zioux

Tilmeldt:: 07 Aug 2016
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zioux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2019 kl. 20:20
Hej med jer.. Det seneste oplæg lagde jo op til, at jeg skulle tage brug af et kastekursus.. Men da jeg er på SU og ikke har de vilde transport muligheder, søger jeg nu jeres idéer..
Jeg er bosat i Thisted, og er (så vidt jeg ved) ret dårligt placeret iht. kastekurser..
Jeg har bestemt ikke råd til at tage et af FFFD's kurser, da prisen simpelthen ikke er for folk der er på SU...

- Jeg har nu prøvet, at se 3000 videoer på YouTube, Vimeo osv.. Det har da også hjulpet, men jeg må nok bare indrømme at selv-læring ikke er muligt for mig..

Hvad syntes i, der ville være det rigtige at gøre?
- Vente til pengene og transport muligheden er der?

Alternativt ville en venlig person som kunne agere læremester nær Limfjorden være perfekt! Men tid hænger trods alt ikke på træerne, og derfor er det jo nok ikke en mulighed...

MvH  


Redigeret af laah123nu - 17 Apr 2019 kl. 11:31
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum