Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solbriller - hvilken farve glas?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DitlevR

Tilmeldt:: 07 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DitlevR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Solbriller - hvilken farve glas?
    Sendt: 07 Maj 2019 kl. 10:58
Kære alle

Jeg er i den (heldige) situation, at jeg skal til Sydfrankrig til sommer og skal i den forbindelse op og fiske i floden Verdon efter ørreder.
Jeg vil i den forbindelse gerne have købt en god fiskebrille, så det er lettere at se hvor fisken står.

Men jeg kan ikke helt lure, hvilken farve glas, der går til hvilke omgivelser og vejr?

Vi er i Sydfrankrig, så der er høj sol hele dagen. Vandet er klart og lidt grønt/turkis:



Har I nogle gode bud til farve på brillen?
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dmj Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Maj 2019 kl. 16:10
kobber (eller afarter af det) plejer at være et sikkert valg. Jeg benytter selv som regel Costa del mar med kobberfarvet glas og de har virket fint rundt omkring i verden når der skal fiskes tørflue og nymfe.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
DitlevR

Tilmeldt:: 07 Maj 2019
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DitlevR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Maj 2019 kl. 09:42
All right - tak for svar!Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum