Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pladser Als

 Besvar Besvar
Forfatter
bjarne keller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bk72

Tilmeldt:: 22 Maj 2013
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bk72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pladser Als
    Sendt: 14 Maj 2019 kl. 19:02
Hej
Jeg vil langs efter hornfisk i weekenden, jeg plejer at tage til Løjt, men da vil jeg efter DMI stå i modvind.
Tænkte at tage til Als istedet og finde en rolig plads...da jeg ikke er kendt med pladser på Als, håber jeg nogen kan hjælpe...
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens G. Nielsen

Tilmeldt:: 29 Nov 2018
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens G. Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2019 kl. 21:20
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens G. Nielsen

Tilmeldt:: 29 Nov 2018
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens G. Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2019 kl. 21:34
Mojn,
Hvis vinden ikke bliver for kraftig, så kan du godt fiske på østkysten. Men ...

På vestsiden af Als - det vil sige den side, der vender ind mod Jylland - er der naturligvis også en masse pladser at vælge imellem. Du får her nogle lokaliteter nævnt fra nord mod syd.

Bjørnkær - nordvest for en lille landsby ved navn Holm.
Hellesøgård - det nordvestligste hjørne af Als.
Lønsømade - et par kilometer syd for Hellesøgård.
Hardeshøj - færgested for den lille færge til Ballebro.
Lusig Skov - et par kilometer øst for Hardeshøj.
Brandsbøl Jollehavn - for enden af Havnevej i Brandsbøl.
Sandvig -
Stevning Næs -
Stolbro Løkke - parker ved maskinstationen og gå ad markvejen ca. 10-15 minutter ned til vandet.
Stolbro - ved byens udkant mod vest går der en lille grusvej ned til vandet.
Sebbelev - find vejen Sebbelev Skov og kør helt ud til vandet (Augustenborg Fjord).
Ny Stavnsbøl - et par kilometer vest for Augustenborg.
Arnkilsøre - kør så langt ud ad vejen og parker her. Gå så ca 500 meter til enten Øster Ende ind mod Augustenborg Fjord eller til Vester Ende ved indløbet til Alssund.
Hele vestkysten af Kegnæs.

Knæk og bræk!
Til top
bjarne keller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bk72

Tilmeldt:: 22 Maj 2013
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bk72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2019 kl. 19:29
Mange tak
Tror jeg vil prøve Hellesøgård eller Stevning
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum