Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Delfin blink?

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Delfin blink?
    Sendt: 25 Maj 2019 kl. 11:42
Jeg har fundet et Delfin blink, frem fra gemmerne, et Torpedo i 18g., og jeg har desværre ikke en original, men kun en flot afstøbning, i hvidmetal.

Jeg har samtidig i samling, et komplet trykt katalog, med Delfin laksesluk, og jeg vil tro, at det indeholder et komplet sæt blink, som daværende var til salg, men i kataloget, har Torpedo blinkene skæl på forsiden, det har den Torpedo, som jeg har ikke.

Er der evt. nogen, der kan oplyse mig om, Torpedo blinket blev produkseret med og uden skæl?

Den afstøbning jeg har har tjent mig siden 1992, og jeg har brugt den til at fange havørred i Ribe å systemet, og i Karup å, det er et fremragende blink, men jeg kunne godt tænke mig, at få fingre i en Torpedo i 18g., med skæl mønster, men når der Googles på lager oplysningerne, fra kataloget, så er der ingen oplysninger, så det kunne vel tænkes, at det er udgået af produktion.Cry

På forhånd tak.

Mvh
P.K.
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2019 kl. 21:05
Hej Per jeg ligger inde med originale Delfin blink under endegrej finder du dem Stikling og krokodill har skæl på
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2019 kl. 17:41
Per - Delfin blinkene kendes i utallige sære variationer - især de sidste 20 år har de været igennem mere eller mindre seriøse 'hænder' og jeg har sågar blink med tekst ude og med skel inde i blinket osv - hvorfor man må formode, at mange af disse 'særheder' er taget fra i produktionen - men alligevel har fundet vej ud i 'samfundet'
mvh Heinz
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum