Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

jan holland

 Besvar Besvar
Forfatter
Finn Toft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Evotec.

Tilmeldt:: 28 Aug 2007
Geografisk: Randbøldal
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evotec. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: jan holland
    Sendt: 02 Jun 2019 kl. 08:33
Du må gerne kontakte mig ang. J&F 1950
Til top
Finn Toft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Evotec.

Tilmeldt:: 28 Aug 2007
Geografisk: Randbøldal
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evotec. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2019 kl. 09:26
Jan Holland, er vist fuld af varm luft, hvorfor byder du på en auktion, du ikke gider have, og bagefter leger gemmeleg !!
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2019 kl. 09:57
Hej Finn

Jeg forstår din frustration, men du må endelig ikke ytre dig om den ellers velkendte "gemmeleg", heller ikke hvis du husker, at ønske god sommer...Wink

Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2019 kl. 08:21
Hej Finn. Der var på et tidspunkt et kæmpe problem med folk der bød på auktioner, og efterfølgende ikke var til at komme i kontakt med. Der er en hel del tråde om emnet.

Jeg fik i vinter en tro på at "forsvindings byderiet" efterhånden var et historisk fænomen da jeg i forbindelse med oprydning i min alt for store samling, oprettede henved 60 auktioner, og kun en enkelt ikke henvendte sig, og det var på grund af sygdom fandt jeg efterfølgende ud af. 
Derudover vil man altid opleve rodehoveder som ikke lige har fået rettet deres mailadresse i mailsystemet, de får jo så ikke besked. Og ligeledes brokkehoveder som forsøger at snyde sig til et gratis hjul eller lignende med de mest alternative undskyldninger som en bette rids på hjulfoden men ikke kunne se på fotoet, eller et 50 år gammel  hjul til småpenge hvor man forventer det skal fungere som nyt.
 Der var ligeledes engang en som købte et par Scierra fiskebukser og en Scierra vadejakke af mig jeg havde beskrevet som "godt brugt" vist nok samlet til en 50 er, efterfølgende ville han ikke betale forud før han var sikker ingen af delene var beskidt eller falmet, man må le.

Men jeg ærger mig hvis snyde byderne er begyndt at husere igen.

God søndag!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum