Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Springring.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Springring.
    Sendt: 20 Aug 2019 kl. 17:48
Jeg har under en oprydning i mine montage dele til blink, fundet nogle meget gamle kobber springringe, med udvendigt mål på ø 3 mm.

Jeg kunne godt tænke mig, de her springringe i ø 3 mm. i rustfrie udførsler, evt. i tynd wire, men når jeg Googler ø 3 mm. rustfrie springringe, så er der ikke meget at vælge imellem.

Jeg havde tænkt mig at erhverve en pose med 100 stk.

Er der evt. nogen af forummets medlemmer, der kan hjælpe her? Hvis ja, så lad mig få en personlig mail, så må vi tage den derfra!

På forhånd tak.

Mvh
Per Karlsen.
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2019 kl. 17:57

2-Biz i OdenseWink


690-630-003 Søvik heavy duty bent split ring 10 pcs.Size 3,5 mm. 10 kg.
Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2019 kl. 18:13
Ellers tak for oplysningen, men de ringe er lige kraftige nok, jeg skal bruge dem til små Nail blink + meget små ske blink i rustfast stål, altså plade blink!

Mvh
Per Karlsen.


Redigeret af PK - 20 Aug 2019 kl. 18:14
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum