Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sportex - Hyperion

 Besvar Besvar
Forfatter
Kris Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Korkproppen

Tilmeldt:: 02 Okt 2019
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Korkproppen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sportex - Hyperion
    Sendt: 02 Okt 2019 kl. 15:59
Pænt goddag 

Jeg søger nogle som har noget indsigt på denne klinge - årsagen er, at jeg kan se, at den er røget på "tilbud", og finder klingen interessant på flere parametre. 

Hvis nogle har erfaringer med denne, (9 fods, 5-25) vil jeg være mega glad. Formålet er HØ fra kyst.

Jeg har ikke kunne finde nogle erfaringer, udover hvad der virker reklamebetalt/sponserede.

 - Er den sjov at fiske med eller er det for stærk en kæp - det er nok mit primære spørgsmål.  

Andre tanker/oplevelser er mere end velkomne Big smile

Venligst herfra 
Til top
Kris Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Korkproppen

Tilmeldt:: 02 Okt 2019
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Korkproppen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Okt 2019 kl. 12:59
Stod med klingen idag - alt for stiv i betrækket. Fisk over 5 kg kan tænkes at være sjovt, men at den kun skulle være bygget efter det danske kystfiskeri, giver slet igen mening i min optik.

Søger man en klinge med hård topaktion er dette vel sagen. Måske mere en geddeklinge, men burde være 40g istedet.

Blot mit take på klingen, hvis andre kan bruge denne viden til noget. Sammenholdte den op imod Shimano L og DX samt Westin 8, som valget kommer til at være på.

mvh
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum