Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DAM Quick 7 1000FD

 Besvar Besvar
Forfatter
Jimmy Christoffersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jcstoffer

Tilmeldt:: 30 Maj 2006
Geografisk: Lolland
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jcstoffer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: DAM Quick 7 1000FD
    Sendt: 15 Okt 2019 kl. 14:42
Mit DAM jul er 4 måneder, i den tid har jeg mistet 5 blink, dette sker ved at linen får fat i den runde  lineholder på spolen, jeg har lige været over for at reklamere over dette, jeg fik at hvide er der nok ikke var noget at gøre ved dette, så jeg vil høre om der nogen herinde har haft det samme problem, med dette hjul.
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2019 kl. 16:41
 Næe kender ikke hjulet, men havde for mange år siden det samme med 2 ABU C4 hjul, den lille holder kunne uden videre skrues af spolen,så det gjorde vi, ikke optimalt,men hjulet virkede i det mindste.



Redigeret af folp - 15 Okt 2019 kl. 16:42
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2019 kl. 00:09
Problemet kan vel også skyldes, at du har en for blød line.
Jeg kender ikke dit hjul, men for år tilbage havde jeg problemer med et hjul når jeg brugte en blød line. 
Jeg skiftede til den almindelig Fireline i 0,17, og har ikke haft problemer siden.
Ejner
Til top
David Mikkelsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dmi Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2006
Geografisk: Nordjylland, djursland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2019 kl. 23:51
Havde et Quick fd med samme problem - uanset Line. Jeg fik pengene tilbage. Måske fordi det var min 2. Reklamation på det hjul. 1 runde handlede om, at det fedt de havde brugt i hjulet blev “sejt” ved Lave temperaturer.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum